ما 7 رشته زیر نظر فدراسیون اسکیت داریم

زمان: 11:27
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775787

یک نشست خبری برای تیم های اعزامی به مسابقات هاکی روی یخ امارات برگزار شد

یک کنفرانس مطبوعاتی برای تیم های اعزامی به مسابقات هاکی روی یخ امارات برگزار شد و هیئت قبل از مسابقات صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ جام باشگاههای هاکی جام امارات ، به عنوان معتبرترین مسابقات هاکی روی یخ در منطقه ، با شرکت 10 تیم در بخشهای مردان و زنان از 17 تا 17 اکتبر در مرکز خرید Ice Mall Dubai و Al Nasr در دبی امارات برگزار می شود. پیست یخی باشگاه.

باشگاه فرمانیه با ترکیب بهترین بازیکنان هاکی ایران نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود.

امروز یک نشست خبری در این زمینه برگزار شد و کاوه صدیگی ، رئیس انجمن اسکیت ، رامین آتیچه چی ، دبیر فدراسیون اسکیت ، هودری و سانای ، بازیکنان و مربیان تیم اسکیت صحبت کردند.

* صدقی: وزیر ورزش همه ورزشکاران هاکی روی یخ را با نام آنها می شناسد

کاوه صدیگی ، رئیس انجمن هاکی روی یخ با اشاره به عضویت ایران در فدراسیون جهانی هاکی روی یخ گفت: پس از 111 سال از تاسیس فدراسیون جهانی هاکی روی یخ ، موفق شدیم عضو فدراسیون جهانی هاکی روی یخ شویم. .پیست ایرانمال. ما ، همه گیر کرونا ، ظاهر شدیم و کار دشوار شد.

وی در خصوص شرکت ما در مسابقات امارات گفت: هدف اصلی ما افزایش آمادگی برای جام جهانی قرقیزستان و سپس عملکرد مناسب بازی های آسیایی در ماه مه خواهد بود. مسابقات جام امارات توسط گروهی برگزار می شود که ما در آن با هاکی بازان ایرانی شرکت می کنیم. با توجه به اینکه ما در گروه بسیار سختی قرار داریم. ما به دنبال مدال نیستیم و می خواهیم تجربه خوبی داشته باشیم. در این مسابقات از بازیکنان هاکی آنلاین استفاده خواهیم کرد و آقای هوشیداری نیز کاپیتان و مربی تیم است. ما از طرف تیم باشگاه فرمانیه در این مسابقات شرکت می کنیم و حتی یک ریال از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دریافت نکرده ایم.

رئیس انجمن اسکیت می گوید: “از بیرون به نظر می رسد یک ورزش لوکس است ، اما حدود 75 درصد تیم ما از شهرها تشکیل شده است و برخی از بچه های ما روزانه 12 ساعت تمرین می کنند.” با حمایت حامیان مالی ، قطعاً استعداد پیدا کرده و این حوزه را توسعه می دهیم. برای مردان ما با 6 تیم با 2 گروه 3 تیمی در رقابت هستیم ، برای زنان 3 تیم داریم و یک فینال گروهی داریم. این مسابقات در پیست یخ در دبی برگزار می شود و این مکان شبیه پیست پیست ایران مال پی است. رتبه بازی ها بسیار بالاست.

صدی در مورد آینده این منطقه گفت: ما برای حضور بچه های سطح بالا در این مسابقات شرکت می کنیم ، امروز در دسته 4 جهانی و دسته سوم مردان آسیایی هستیم که پایین ترین مکان است. آرای بیشتر به فدراسیون جهانی حق رای می دهد و صعود به دسته بالاتر مستلزم قهرمانی است. قبلاً برای پیوستن به خارج از ایران سفر می کردیم ، اما هاکی آنلاین در همه جا در دسترس خواهد بود. امکان یافتن هاکی روی یخ با استعداد در تهران وجود دارد. وزیر ورزش و جوانان شناخت خاصی از این رشته ورزشی دارد و انتخاب مدیر ورزشی یک رویداد ویژه است و همه ورزشکاران این رشته را با نامی کوچک می شناسد.

* عتیقه چی: ما 7 رشته زیر نظر فدراسیون اسکیت داریم

رامین آتیکاهی ، دبیر فدراسیون اسکیت در این جلسه گفت: «ما قبلاً اخبار می خواستیم ، اما اکنون شرایط متفاوت است. بسیاری از کودکان هنوز نتوانسته اند جوایز خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کنند ، اما امیدواریم این وضعیت بهتر شود.

وی در مورد شرایط هاکی روی یخ گفت: ما از نظر مناطق شرایط خوبی در این منطقه داریم و باید رقابت بیشتری را برای نشان دادن پتانسیل کودکان ایجاد کنیم. امیدواریم در بخش جهانی حتی بدون تجهیزات و پشتیبانی ویژه مدال بگیریم.

دبیر با اشاره به وضعیت فدراسیون گفت: فدراسیون هم اکنون مراحل ثبت نام نامزدها را آغاز کرده و رئیس جدید برنامه رسانه ای خواهد داشت. ما بیش از 10 منطقه تحت پوشش فدراسیون جهانی داریم که 7 منطقه تحت پوشش فدراسیون در ایران است.

هوش: در پایان این یک معجزه خواهد بود

هوشتری ، بازیکن و مربی می گوید: “کار ما بسیار سخت است.” ما در حال آماده سازی یک برنامه 10 ساله برای مسابقات قهرمانی آنلاین هاکی آسیا 1984 بودیم که در سال 2018 محقق شد ، اما در ابتدا بدترین نتایج را داشتیم.

وی درباره مسابقات هاکی روی یخ در امارات گفت: “فعالیت ما تا کنون خوب بوده است ، اما به دلیل فوران تاج ، ما هرگز مسابقه ای نداشته ایم که در آینده منتظر آن باشیم.” ما یک برنامه 4 ساله داریم که اسکیت را در بخش 2 جهان قرار دهیم. ما همیشه انتظارات زیادی از ورزشکاران خود داریم ، اما رشته های جدیدی هستیم که باید نتیجه بگیریم ، این یک معجزه خواهد بود.

* سنایی: اما ما به دنبال جبران آن با استعدادیابی هستیم

سانای ، مربی و بازیکن تیم زنان گفت: “تیم زنان کمی از مردان عقب است و ما سه بار به مقام سوم آسیا رسیده ایم.” هدف ما در هاکی روی یخ آنلاین و بردن قهرمانی است و بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کرده ایم. ما از جهان عقب هستیم ، اما این شکاف را با کشف استعدادها پر می کنیم. اولین اجرای ما نیز مثمر ثمر خواهد بود ، اما تجربه ای را برای مسابقات آینده به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید