مبنای تخصیص بودجه اعتبارات سفر ریاست جمهوری آمار و اطلاعات مدیران شهری/ سهم غم انگیز میلیونی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری


ساعت: 19:32
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888121

شکایت نماینده مالایی ها در مجلس از نحوه آمار شهرداران؛

هادی بیگی نژاد با ابراز ناراحتی و نارضایتی از تخصیص اعتبار برای سفر استانی به شهرستان ملایر اظهار داشت: علیرغم پیگیری های انجام شده گزارش ها و آمارهای مدیران شهرستان مبنای تصمیم گیری و تخصیص بودجه در این شهرستان قرار گرفت. سفر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت توزیع اعتبارات برای شهرستان ملایر اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه مسؤولان، اعتبارات بر اساس گزارش استانداران توزیع می شود..


وی بابیان این مطلب گفت 13 درصدی از کل اعتبارات متوازن استان به ملایر اختصاص دارد، گفت: از مدیران و روسای ادارات گلایه داریم که چرا در بحث بودجه و اعتبارات به صورت جدی مشغول نیستند..


بیگی نژاد افزود: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات مختلفی برای استان مطرح شد و سهم ملایر مشخص شد اما شهرهای دیگر چندین برابر پیشرفت کرده اند..


وی گفت: تخصیص بودجه بر اساس انصاف و شاخص ها تخصیص می یابد و اطلاعات و آمارهای زیرساختی به عنوان شاخص های تخصیص بودجه مورد توجه مدیران قرار می گیرد..


نماینده مرد شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس بر تخصیص اعتبارات نظارت دارند اما مدیران باید به جذب آن ادامه دهند..


وی گفت: از مدیران خواسته می شود اطلاعات و آمار دقیق را در اختیار مافوق خود قرار دهند اما برخی از مردم اطلاعی ندارند که شهر ملایر 208 این یک روستا است


بیگی نژاد با ابراز ناراحتی و ناراحتی از تخصیص اعتبار برای سفر استانی به شهرستان ملایر اظهار داشت: علیرغم پیگیری های انجام شده گزارش ها مبنای تصمیم گیری و تخصیص اعتبار برای این سفر قرار گرفت..


در این جلسه ایرج کریمی دبیر کمیته شهرسازی ملایر نیز اظهار داشت: کل بودجه استان از سطوح مختلف در سال گذشته 1391 یعنی یک میلیارد تومان 56 درصد آن در استان توزیع می شود.


وی گفت: از مجموع اعتبارات استان 185 میلیارد و 500 میلیون تومان شهر ملایر محسوب می شود 6/59 درصد او توزیع شده است.


کریمی بابیان اینکه مبنای توزیع اعتبارات استانی اطلاع رسانی از سوی مسئولان شهرستان است. 5 روستای ملایر یکی از مناطق محروم محسوب می شود که بودجه ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید