متاسفانه اتوبوسی با معاونان غیر بومی به استان البرز آمد/ در گزینه های پیشنهادی اداره کل ورزش دخالتی نکردم.


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842595

علی حدادی گفت: استاندار نمایندگانی را به استان البرز آورد، قبلا اشاره کردیم که مینی بوس و اتوبوس نیایند، امروز مینی بوس و اتوبوس رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص انتصابات صورت گرفته گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر عدم دخالت نمایندگان در این زمینه تاکید دارند.

حدادی با اشاره به اینکه به صراحت، صریح، شفاف و صریح اعلام می کنم که در انتصابات استان البرز دخالتی نداشته ام، افزود: انتصابات ساویبولا، نظرآباد و استان افرادی نیستند که پیشنهاد شده است.

وی گفت: دولت تصمیم می گیرد، اجرا می کند و آزادی عمل دارد، انتخابات فرمانداران و بخشداران هم برگزار شده است، اگر طرف رایزنی هستیم، همین محور مشورتی است و به هیچ وجه تداخلی وجود ندارد. “

حدادی تصریح کرد: قبلا هم گفته بودم، باز هم اعلام می کنم که در انتصابات دخالتی نداشتم، آنچه در مورد اداره کل ورزش و جوانان البرز گفته شد بحث اصلی بود که استاندار اعلام کرد با فلانی صحبت کرده است.

وی ادامه داد: با طرح سوال از استاندار متوجه شدیم که فردی به عنوان گزینه مطرح شده است، دخالتی نکردیم و نخواهیم کرد، اما در معرفی استاندار البرز به طور کلی به یک نکته اشاره کردم. .

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس افزود: درخواست ما استفاده از نیروهای بومی استان البرز است که دارای دانش کامل و توانمند، جوان و انقلابی هستند و همچنین به مدیران کل اعلام کردیم که هیچ فردی از سوی نمایندگان انتخاب نخواهد شد. “.

وی گفت: استاندار البرز را وزیر کشور انتخاب کرد و ما دخالت نکردیم. استاندار نمایندگانی را به استان البرز آورد. قبلا اشاره کردیم که ون و اتوبوس نمی آیند.

علی حدادی تصریح کرد: سوال ما این است که آیا نیروی کار بومی مستعد در البرز وجود ندارد؟ البته نیروهای خودی که گاهی قیام می کنند با خودزنی همراه می شوند و هزاران گلوله به سمت آنها شلیک می شود.

پیش از این گزارش شده بود که مدیریت این مجموعه در البرز گزینه ای محسوب می شود که در شهرداری فعالیت می کند و سابقه ای در اداره کل ورزش و جوانان ندارد و اعتراض ورزشکاران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید