متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند؟

سامانتا جین، ستاره شناس، معتقد است برای درک این سوال، نه تنها باید به ویژگی های شخصیتی طرف مقابل توجه کرد، بلکه باید در نظر داشت که او در چه زمانی از سال متولد شده است.

در همین حال، گفته می شود که متولدین آن ماه به ویژه در خیانت مقصر هستند. نشانه ماه مورد نظر “جوزا” یا “دو بدن” خوب؛ زمانی که فردی بین 31 می تا 29 ژوئن به دنیا می آید.

متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند؟

سامانتا جین می‌گوید: «یکی از اقشار فلکی که به خاطر خیانت به شریک زندگی‌شان بدنام است، جمینی است. کنجکاوی ذاتی، عشق به شرکت و نیاز به حس ماجراجویی در زندگی آنها را می توان با فکر عشق ممنوع تحریک کرد.

اخترشناس هشدار داد که جوزا زمانی که از شریک فعلی خود هیجان کافی نداشته باشد به دنبال شخص دیگری می گردد. او اضافه کرد که جلب توجه جنسی، یا همان طور که عموماً به آن «معشوقه» می گویند، چیزی است که به طور طبیعی برای متولدین جوزا به وجود می آید.

همچنین، با عنصر هوا، جوزاها دارای روحیه آزاد هستند و تمایل به مبارزه با تعهد دارند. بنابراین نمی توان انتظار داشت متولدین این ماه در یک رابطه تک همسری طولانی مدت باقی بمانند.

متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می کنند؟

سامانتا افزود: “آنها عاشق توجه هستند، می خواهند احساس کنند که طرف مقابل واقعا آنها را می خواهد و دوست دارند چیزهای جدید را امتحان کنند.”

در نتیجه، جوزاهای عاشق همیشه باید توسط شریک زندگی خود دیده شوند تا از رابطه خسته نشوند. اگر این نیازهای شریک جوزای خود را برآورده نکنید، ممکن است در مقطعی از رابطه متوجه شوید که شما تنها کسی نیستید که او آن را “عشق من” می نامد!

این ستاره شناس همچنین فاش کرد که احتمال خیانت متولدین برج حمل، قوس و ترازو نیز زیاد است. اما سرطان، ثور و باکره وفادارترین افراد به شریک زندگی خود هستند.