متولدین 1400 و 1401 سهام می گیرند


ساعت: 12:20
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887626

سخنگوی دولت گفت: به متولدین 1400 یک میلیون تومان و به متولدین 1401 1.5 تومان تعلق می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز چهارشنبه (21 مرداد) در حاشیه جلسه شورای دولت در گروه خبرنگاران با تشریح مصوبات امروز شورای دولت گفت: جلسه امروز شورای دولت برگزار شد. به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و چند موضوع به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی افزود: کارگروه ملی زیارت به منظور حمایت موثر از مشکل رفع مشکلات زائران محترم اماکن متبرکه کشور با ارتقاء جایگاه خود به شورای ملی زیارت تبدیل شد و شورای ملی زیارت به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد. و اعضای برخی از اعضای مرتبط دولت از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر میراث فرهنگی، وزیر کشور، وزیر کار و عضویت تولیت آستان مقدس رضوی، آستان شاهچراغ (ع) و آستان حضرت معصومه (س) و آستان عبدالعظیم حسنی (ع) و فرمانداران استان هایی که میزبان اصلی زائران کشور هستند. دبیر شورای ملی زیارت نیز استاندار خراسان رضوی خواهد بود.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به سیل و بلایای طبیعی اخیر وزیر اقتصاد پیشنهاد اختصاص اعتبار به صندوق ملی بلایای طبیعی را مطرح کرد و امروز در جلسه هیات وزیران گزارش کارشناسی ارائه و هیات وزیران ارائه شد. تصویب احیای صندوق بلایای طبیعی با تخصیص منابع.آهسته تضمین پرداخت خسارت با محوریت صنعت بیمه. با توجه به امکانات اقتصادی موجود، یک نوآوری است.

سخنگوی دولت همچنین در حاشیه جلسه امروز شورای دولت گفت: به متولدین 1400 یک میلیون تومان و به متولدین 1401 1.5 تومان تعلق می گیرد.

وی افزود: امروز در مصوبه دیگری، کارگروه ملی زیارت به شورای ملی زیارت و به ریاست رئیس جمهور تبدیل شد.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید