مجروحیت شیخ دیابات ساختگی است!

مجروحیت شیخ دیابات ساختگی است!

نظر کادر فنی تیم استقلال بر این است که خبر مصدومیت شیخ دیابات صحت ندارد و این بازیکن خود را برای دربی آماده می کند و باخت است! یکی از خبرها به این شرح است: در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان، پوشان شیخ دیابته مهاجم سرخ پوشان مصدوم شد و گمان می رود دربی هفته آینده مقابل استقلال را از دست بدهد.

بر این اساس این مهاجم ظهر امروز بر روی مصدومیت خود MRI انجام داد و نتایج آن MRI وضعیت دیاباته را برای همراهی پرسپولیس مقابل استقلال مشخص خواهد کرد. مصدومیت دیاباته از ناحیه چهار سر ران اوست اما مشکل او جدی به نظر نمی رسد اما کادر فنی پرسپولیس نمی خواهد با این مهاجم شانسی بگیرد. به همین دلیل پاسخ ام آر آی وضعیت دیابه را برای دیدار با استقلال مشخص می کند و به نظر می رسد تا فردا به طور قطعی مشخص شود که آیا این مهاجم می تواند مقابل تیم سابقش بازی کند یا خیر؟

علیرغم این خبر، کادر فنی تیم استقلال بر این عقیده است که شیخ دیاباته مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی ندارد.

نکته جالب اینکه تیم پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان به سبک 2-4-4 بازی کرد و یحیی گل محمدی همزمان از لوکادیو و شیخ دیابات استفاده کرد. البته مشخص نیست پرسپولیس با یک یا دو مهاجم در دربی بازی می کند. اگر قرار است یک مهاجم بازی کند، این مهاجم اصلی لوکادیا است.

دیدگاهتان را بنویسید