مجسمه سازان ایرانی جام جهانی هنرهای رزمی دانشجویی جهان با 1 طلا، 2 نقره و 2 برنز به کار خود پایان دادند.


ساعت: 23:56
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900271

با کسب یک مدال طلا و دو برنز برای دانش آموزان کشورمان، دومین روز از مسابقات جام جهانی هنرهای رزمی دانشجویان در رشته کشتی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در ادامه رقابت های جام جهانی هنرهای رزمی دانشجویان در ترکیه، تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان موفق به کسب یک مدال طلا از سجاد عباسپور و 2 مدال برنز از محمدامین جبلی فر و گلمرضا فاروکی شد. .

امروز 4 نماینده کشورمان روی تشک رفتند و نتایج زیر حاصل شد.

سجاد عباسپور در وزن 60 کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود از ترکیه، ترکمنستان، اوکراین و ترکیه به مدال طلا دست یافت و مدال های نقره و برنز به کشتی گیران ترکیه و اوکراین رسید.

محمدامین جبلی فر پس از استراحت در دور نخست در وزن 67 کیلوگرم با 2 پیروزی مقابل کشتی گیران اوکراینی و گرجستانی و شکست مقابل کشتی گیران ترکیه به مدال برنز دست یافت. در این رشته مدال طلا به قزاقستان و نقره به ترکیه رسید.

گلمرضا فاروکی در وزن 72 کیلوگرم با 2 پیروزی مقابل کشتی گیران مجارستانی و ترکیه ای و شکست مقابل کشتی گیران اوکراینی به مدال برنز دست یافت. در این وزن مدال های طلا و نقره نصیب طلایه داران اوکراینی و گرجستانی شد.

در دسته 77 کیلوگرم مرتضی پوریزی به مقام پنجم رسید.

همچنین پیش از این دانش آموزان کشورمان 2 مدال نقره از محمدهادی شعبانی در وزن 55 کیلوگرم و آرمین محب ثابت در وزن 63 کیلوگرم کسب کردند.

تیم کشتی دانش آموزی کشورمان بدین ترتیب با کسب 5 مدال، یک طلا، 2 نقره و 2 برنز برای کشور کار خود را در این مسابقات به پایان رساند.

مدیریت تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها را مجید رمضانی به عنوان سرمربی، بهمن طیبی به عنوان مربی و حبیب محمدپور یمانی به عنوان سرپرست هدایت می کردند.

از 7 شهریور تا 19 مهرماه در سامسون ترکیه اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان برگزار می شود و از کشورمان نیز تیم کشتی دانشگاه آزاد در این مسابقات حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید