مجلس از نقش خود در حمایت از شرکت های دانش بنیان کوتاه نمی آید


زمان: 19:41
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842423

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه های دروغین مجلس علیه قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: زمزمه هایی مبنی بر قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کار شنیده می شود، اما حوزه های مجمع کوتاه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه رویداد ملی امید در دانشگاه آزاد سراسری تهران حادثه امشب در کلانشهر آبادان را تسلیت گفت. من از گذشته دارم، وقتی کشوری در مسیر درستی حرکت می کند، نباید از چیزی بترسد، زیرا خداوند به این ملت یا دولت وعده پیروزی داده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند گام های بلند در عرصه علم است، افزود: واقعه دوران امید در نیمه دوم انقلاب اسلامی و در چهل سال دوم دانشگاه آزاد بسیار دلگرم کننده است. که دانشگاه آزاد در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی حدود 6 میلیون جوان منتظر ورود به دانشگاه را برای تحصیل جذب کرد و امیدواریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری بتوانیم در گام دوم انقلاب حرکت کنیم. انقلاب.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور نیازمند روحیه جهادی و حکمرانی در دانشگاه های کشور به ویژه در دانشگاه هاست و در حال حاضر جامعه انتظار دارد ایران سربلند باشد و مطالبات مقام معظم رهبری برآورده شود.

قالیباف بیان کرد: دانشگاه آزاد دانشگاهی پرمخاطب است که توانسته در عرصه دانش بنیان و توسعه کشور و ظهور علم در جامعه جایگاه بی نظیری را به خود اختصاص دهد.

وی قوانین دست و پا گیر و فرار مالیاتی را انگیزه تولیدکنندگان به ویژه جوانان دانست و گفت: مجلس در زمینه رفع موانع کار خوبی انجام داده است اما متاسفانه هجمه های دروغینی علیه مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است. احادیثی درباره قانون حمایت از شرکت ها و بنگاه های دانش بنیان وجود دارد اما مجلس از تعهدات خود عدول نمی کند و از نظارت و قانون گذاری در این زمینه ها حمایت می کند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید