مجلس باید توجه ویژه ای به اساسنامه فدراسیون فوتبال داشته باشد

ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790420

حکم نهایی پرونده ویلموتس در ماه دسامبر صادر خواهد شد

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید برای اولین بار برای باشگاه ها تبلیغات اکولوژیکی ایجاد می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی هادم در مراسم یادبود مرحوم دهداری گفت: امروز برای اولین بار فیلمی با این جزئیات دیدم و لذت بردم. اگر امروز فوتبال افتخار می کند، بسیاری از آن به تاریخ و ریشه های اصیل و دیرینه این عزیزان برمی گردد. خیلی خوشحالم که در جمع این عزیزان و پیشکسوتان جامعه فوتبال هستم. امیدوارم همکارانم از فدراسیون فوتبال برای خدمت بیشتر به دوستان برنامه ریزی کنند. به جامعه پیشکسوتان فوتبال ارج می نهیم که امروز سربلندی تیم ملی حاصل تلاش این عزیزان است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خدا را شکر تیم‌های ملی ایران با وجود همه سختی‌ها و مشکلات گذشته بی‌سابقه و بی‌سابقه عمل کرده‌اند و در آخرین گام برای صعود به جام جهانی هستیم و می‌خواهیم به آن برسیم. سریع ترین صعود در تاریخ ما.”

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره کنم بحث اساسنامه این فدراسیون است. ما یک چالش بسیار بزرگ داریم. امیدوارم برخی افراد بی دلیل این موضوع را مطرح نکنند. در دولت قبل تعهدی داده شد. دولت محترم وقت، مجمع فدراسیون و فیفا آن را تایید کرده و اکنون به مجلس ارائه کرده اند و فیفا در 31 مارس 2014 به دنبال تایید نهایی خواهد بود. مذاکراتی که ما با اینفانتینو در قطر انجام دادیم متعهد و ضرب الاجل است. باید تا 31 مارس پاسخ دهد. امیدواریم مجلس نگاه ویژه ای برای پایان دادن به این موضوع داشته باشد. در بهمن ماه جووانی اینفاتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال باید راهی تهران شود و امیدواریم موضوع اساسنامه پیچیده نشود و مجلس برای جلوگیری از ورود فوتبال به بحران همکاری کند.

عزیزی هادم به پرونده ویلموتس اشاره کرد و گفت: تیم حقوقی ما با جدیت کار می کند. سه شنبه آینده جلسه دستیاران ویلموتس برگزار می شود و ما شبانه روز کار می کنیم و از وکلای خارجی استفاده شده است و امیدواریم مبلغ را کاهش دهیم. در دو موردی که در دی ماه داریم خدای نکرده با کاهش مبلغ رای نهایی را خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون درباره تبلیغات محیطی گفت: برای اولین بار در فوتبال است و باشگاهی که شرایط تبلیغ را دارد می تواند از آن استفاده کند. موضوع مهمی که باید به آن اشاره کنم فضایی است که در بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه ها ایجاد می شود. اراده فدراسیون فوتبال قویتر از گذشته بود و ما در حال انجام این کار هستیم. برای اولین بار بخش مناسبی به باشگاه ها اختصاص داده شد. اگر باشگاهی می تواند استفاده کند می تواند بیاید استفاده کند و اگر باشگاه شرایط استفاده از این فضا را ندارد با سازمان لیگ قرارداد ببندد.

عزیزی هادم گفت: اینها اقدامات مهم فدراسیون فوتبال بود که با هماهنگی درون سازمانی انجام شد. این اولین تجربه ما با انصراف از فضای تبلیغاتی است که می تواند اشکالاتی داشته باشد. امیدواریم با هم برنامه ریزی کنیم و فصل آینده را بهتر سپری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید