مجوز جدیدی برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه صادر نشده است/ برنامه به دلیل تیم ملی نیاز به تغییر دارد

ساعت: 22:16
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802187

برگزاری دیدار استقلال و هواداران پس از پایان اردوی تیم ملی؛

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در حال مذاکره با سازمان لیگ برای تغییر زمان بازی تیم های استقلال و همادار به دلیل اردوی تیم ملی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر با بیان اینکه دیدار استقلال و هواداران به روز چهارشنبه موکول شد و حتی این موضوع اعتراض سرمربی تیم ملی را به دنبال داشت، گفت: تیم ملی از تمامی باشگاه ها بازیکنان مورد نیاز خود را دعوت کند. قطعا از هر دو باشگاه بازیکنانی داریم که در تیم ملی حضور دارند.

وی افزود: تاریخ برگزاری این دیدار اعلام شده و نفرات هر دو باشگاه در اردو حضور دارند اما خدای نکرده تاریخ این دیدار را تغییر دهیم تا سرمربی تیم ملی از نفرات مورد نظر خود استفاده کند. در اردوی تیم ملی.

وی در خصوص حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی مقابل عراق گفت: با توجه به شروع مجدد تاج در کشور، وزارت بهداشت هنوز مجوزی را به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی استقلال مقابل پیکان و هواداران با این شرایط بعد از اردوی تیم ملی برگزار می شود، به شبکه خبر گفت: با توجه به اردوی تیم ملی این اتفاق باید بیفتد و ما در حال صحبت با سازمان هستیم. لیگ برای تغییر زمان برگزاری این مسابقات چون نظر سرمربی تیم ملی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید