مجیدی با شخصیت قهرمانی تیمش را می بندد و به هواداران ثابت می کند/ شکی نیست که استقلال قابل احترام است


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1842550

تزریق آرامش و مدیریت پرحاشیه نقش زیادی در این قهرمانی داشت.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی مجیدی با شخصیتی قهرمانانه استقلال واقعی را بست و در اینکه تیمش قابل احترام است شکی نیست.

امین منوچهری مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانا در خصوص لیگ برتر آبی ها گفت: باید این قهرمانی را تبریک بگوییم. اتفاق بزرگی برای استقلال افتاد و این تیم با شکستن تمام رکوردهای موجود قهرمان شد. استقلال این قهرمانی را مدیون مدیریت صحیح فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو است.

وی ادامه داد: تزریق آرامش و مدیریت حواشی پراکنده که می تواند مایه تاسف باشد نقش زیادی در این قهرمانی داشت. نقش همه اعضای تیم از جمله گابریله پین، صالح مصطفوی و فرزاد مجیدی و همچنین سرمربی در این نتایج مشهود است.

منوچهری در این باره گفت: فرهاد مجیدی کادرفنی و تیمداری خوبی داشت و تیم برای رسیدن به برتری در ذهن کادرفنی شکل گرفت که یکی از نقش های اصلی مجیدی در تیم بود. در این قهرمانی همه نقش یکسانی داشتند اما تصمیمات اصلی به مدیریت تیم و مسئولیت نهایی قهرمانی با خود فرهاد می انجامد.

وی در خصوص نقش مجیدی در رساندن استقلال به لیگ برتر دهم، گفت: او کار خود را بلد است، گفت: مجیدی با شخصیت قهرمانی استقلال واقعی را می بندد و هیچ بحثی از آبروی تیمش نیست.

منوچهری با اشاره به نقش بازیکنان جوان در این نتایج تاکید کرد: اعتماد مربی به بازیکنان جوان باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شد و شاهد بودیم که با حمایت هواداران از بازیکنانی مانند امیرحسین حسین زاده یا حتی آرمان رمضانی استفاده و مورد نیاز بود. آنها تیم را روی دوش خود گرفتند.

پیشکسوت آبی ها درباره مسیر استقلال در فصل آینده توضیح داد: با این قهرمانی توقعات از استقلال بالا رفته و هواداران قطعا خواهان تکرار قهرمانی و قهرمانی در جام حذفی هستند. به همین ترتیب باید ترکیب و جایگاه باشگاه تقویت شود. مانند گذشته نباید تغییرات عمده ای ایجاد شود و اتفاقات ناخوشایند نباید قبلاً رخ دهد.

وی در پایان گفت: صحبت هایی در مورد بازگشت بازیکنانی مانند کاوه رضایی، مهدی قائدی یا علی کریمی شده است که هر کدام می توانند کمک زیادی به استقلال کنند اما تمرکز تصمیمات فنی فقط با سرمربی است و فرهاد مجیدی باید این کار را انجام دهد. تیم را ببندید. برای سال آینده. “تصمیم نهایی را بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید