مجیدی راز موفقیت استقلال را فاش کرد

تمرین امشب (یکشنبه) استقلال با حضور فرهاد مجیدی که با بازیکنان صحبت کرد آغاز شد. سرمربی استقلال ضمن تشکر از عملکرد خوب بازیکنانش مقابل فولاد و کسب عنوان قهرمانی، به آنها گفت: بابت این فصل و زحمات و زحمات شما متشکرم. همچنین از همکاران کادر فنی تشکر می کنم. مربیان خوب ما آقایان پین، مصطفوی، نوشادی و گلمپور زحمات زیادی کشیده اند تا موفق شوند.

وی افزود: دلیل موفقیت خود در این فصل را می دانید؟ تو یه تیم بودی شما همدل بودید و این رمز موفقیت شما بود. روز اول به شما گفتم که اگر درگیر و یک تیم باشید، هیچکس نمی تواند مانع موفقیت شما شود.

سرمربی استقلال در پایان افزود: اکنون تنها خواهش من از شما این است که در سه بازی دیگر تلاش کنید تا با نتایج بسیار خوبی قهرمانی را به پایان برسانیم و فصلی رویایی را به هوادارانمان هدیه کنیم.

پس از صحبت های فرهاد مجیدی، بازیکنانی که دیروز مقابل فولاد بازی کردند، ترمیم شدند و بقیه پس از گرم کردن و کار سریع در دو گروه، زیر نظر کادر فنی به فوتبال در این تیم پرداختند.

آخرین قسمت این تمرین تیراندازی به دروازه بود.

روزبه چشمی هافبک مصدوم استقلال در تمرین حاضر شد و توسط کادر پزشکی این تیم تحت مداوا قرار گرفت. دو فرزند رافائل سیلوا مدافع برزیلی امروز میهمان تمرین استقلال بودند و مورد استقبال گرم استقلالی ها قرار گرفتند.

بازیکنان استقلال فردا (دوشنبه) استراحت خواهند کرد و روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی آماده دیدار با آلومینیوم اراک خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید