مجیدی راه قهرمانی ساپینتو را نشان داد!

پرتغالی که در دیدار قبل برای اولین بار در لیگ بیست و دوم استقلال را به سه پیروزی متوالی رسانده بود، حالا به لطف این بردهای ارزشمند، استقلالی ها در کنار پرسپولیس در رده سوم جدول قرار گرفتند.

اما ماموریت ویژه ساپینتو با استقلال در هفته های آینده حمله به رکورد فرهاد مجیدی با استقلال است.

مجیدی راه قهرمانی ساپینتو را نشان داد!

جایی که سرمربی سابق آبی ها در 6 هفته متوالی بین هفته های 14 و 19 لیگ قهرمانی خود را تعطیل کرد و از بقیه مدعیان فاصله گرفت.

جالبتر اینکه استقلال فرهاد قبل از این 6 برد تنها یک بار مقابل آلومینیوم متوقف شده بود و پیش از آن با کسب 31 امتیاز از یازده بازی، 4 برد متوالی دیگر را برای تکمیل کار قهرمانی به دست آورده بود.

ساپینتو حالا یک فرصت طلایی دارد و می تواند خوش بین باشد که با این فرم و کلاس بازی استقلال در هفته های اخیر دو هفته بعد از جام حذفی مقابل نساجی و گل گهر پیروز شود تا قهرمانی استقلال تکرار شود. برابر با عنوان فصل گذشته

مجیدی راه قهرمانی ساپینتو را نشان داد!

با توجه به اینکه استقلالی ها در هفته های آتی دیگر بازی با سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ ندارند، تنها راه قهرمانی مقابل خود این است که در تمام دیدارها پیروز شوند و منتظر لغزش حریف قدرتمند خود و در نتیجه حفظ بردهای پیاپی خود باشند. رفتن .و گلزنی در هفته های اخیر برای این تیم ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید