محبت مهدی کایدی به پیشکسوت استقلال

محبت مهدی کایدی به پیشکسوت استقلال

هاشم حیدری درباره دیدار هفته نوزدهم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: استقلال در دو هفته اخیر عملکرد خوبی داشته و توانسته است 8 امتیاز پشت سر جدول را به 3 برساند. بار دیگر از جدول و پشت سر گذاشتن دو تیم سپاهان و پرسپولیس. نفت مسجد سلیمان تیم جوان و خوبی است اما استقلال باتجربه است و بعید می دانم در این دیدار برای کسب 3 امتیاز مشکل داشته باشند.

وی افزود: استقلال در دیدار مقابل مس کرمان بسیار خوب و زیبا بازی کرد، هر وقت این تیم برای تماشاگران بازی کند نتیجه می گیرد. استقلال با اینکه دو گل از حریف دریافت کرد، خط حمله این تیم می توانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند تا پیروزی پر گل را از آن خود کند.

حیدری در ادامه خاطرنشان می کند: به نظر من قدرت هجومی استقلال همان جایی است که مهدی کایدی در آن حضور دارد. مهاجمی که می تواند با سرعت ویرانگر خود خط دفاعی حریف را به هم بزند و پاس های بسیار خوبی برای دیگر مهاجمان فراهم کند.

مهاجم آبی پوشان در پایان گفت: دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بهترین فرصت برای استقلال است تا با یک پیروزی دیگر به بالای جدول راه پیدا کند.امیدوارم باز هم شاهد بازی زیبای این تیم باشیم. بازیکنان استقلال و با کسب هر 3 پیروزی، از نظر روحی و روانی در بهترین حالت خود خواهند بود و این تیم یکی از مدعیان اصلی این فصل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید