محبوبیت این دختر از پسر عموی فوتبالی اش بیشتر است!

مارکوس آلونسو ستاره سابق چلسی و فعلی بارسلونا شاید برای مدت طولانی مشهورترین عضو خانواده اش نبوده باشد. چون پسر عمویش در ورزش دیگری موج می زند.

یک سوارکار بسیار با استعداد با 55 برد، برای مسابقه با فرانکی دتوری در عربستان سعودی انتخاب شد. ویکتوریا 20 ساله در مسابقات بین المللی سوارکاری شرکت خواهد کرد.

او عضوی از خانواده ای است که در ورزش غرق شده اند. مارکوس اکنون برای بارسلونا بازی می کند و قبل از بازی برای رئال مادرید، شش سال را در استمفوردبریج گذراند. پدر ویکتوریا، سزار، قبل از اینکه سوارکار و مربی شود، برای ریو وایکانو بازی می کرد. در مجموع شش نفر از خانواده آلونسو در سه نسل فوتبال حرفه ای بازی کرده اند که سه نفر از آنها نماینده اسپانیا بوده اند.

اما ویکتوریا فکر می‌کند زمان درخشش او زمانی فرا می‌رسد که او برای رقابت در 24 فوریه صف می‌کشد. وی گفت: بسیار مفتخرم که حضور خانواده ام در این ورزش را در سطح بالایی ادامه می دهم. نه تنها بیشتر آنها فوتبالیست های حرفه ای هستند، بلکه همگی طرفداران بزرگ اسب دوانی هستند و باعث افتخار من هستند. من دستاوردهای آنها را دنبال می کنم همانطور که آنها دستاوردهای من را دنبال می کنند. تمام خانواده من از کاری که در مسابقات اسب دوانی انجام می دهم آگاه هستند و حمایت کامل آنها را دارم. پدر و مادرم هر دو در جام عربستان سعودی شرکت خواهند کرد. سواری در جام عرب رویایی بود که به حقیقت پیوست. من واقعاً می خواهم از این تجربه عالی در مقابل بهترین سواران جهان لذت ببرم و حاضرم تمام تلاشم را برای آن انجام دهم. این تجربه در سطح حرفه ای و شخصی بسیار هیجان انگیز و کاملا منحصر به فرد خواهد بود و امیدوارم در سطح بین المللی شانس خوبی برای من ایجاد کند.

محبوبیت این دختر از پسر عموی فوتبالی اش بیشتر است!

شرکت در چنین رقابت سطح بالایی یک دستاورد بزرگ محسوب می شود و طرفداران متعددی از تماشای درخشش ویکتوریا در عربستان بسیار هیجان زده هستند و حمایت خود را از این دختر با استعداد در اینستاگرام نشان داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید