محرومیت حسینی و آلیشیا مشکل خانواده بود/ لیست اضافه را ندادم. لیستی از برنامه های افزودنی وجود ندارد!


ساعت: 22:53
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842435

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعلام لیست مازاد و لیست خرید را به پایان فصل موکول کرده بودم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل شهرهدرو گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم. این بازی دو انگیزه متفاوت داشت. تیم حریف برای رسیدن به رده دوم و افزایش اختلاف امتیاز انگیزه زیادی داشت تا به لیگ پایین نیفتد. منصفانه است که از آنها به خاطر قدرتشان و فوتبالی که ارائه کردند تشکر کنیم.

وی ادامه داد: واقعا از بازیکنانم تشکر می کنم. هر چند تا الان سختی های زیادی را متحمل شده ام و از جهات مختلف به آنها فشار زیادی وارد کرده ام. بازی با یک تیم با انگیزه سخت است و برای بازیکنان سخت است که با انگیزه بمانند. امروز بازیکنان نشان دادند که چقدر متعهد هستند و انرژی خوبی صرف کردند. با اینکه پنج شش بازیکن نداشتیم، اما خودمان فوتبال خوبی بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تیمش در کدام خط بدتر از فصل گذشته عمل کرد، گفت: وقتی به آمار نگاه می کنیم تیمی قهرمان می شود که گل کمتری بزند. این یک عامل مهم در فوتبال برای قهرمانی است. امسال گل راحت خوردیم. گل هایی گرفتیم که انتظارش را نداشتیم. از طرفی در خط حمله عملکرد خوبی داشتیم و فکر می کنم یکی از دو تیم را در بالای جدول قرار دادیم.

گل محمدی گفت: امسال برای همه ما شرایط متفاوتی بود. از اول فصل پیش بینی می شد که فصل سختی خواهیم داشت. ما تمام تلاش خود را کردیم. بازیکنان همه چیز لازم برای قهرمان شدن تیم را ترک کردند. در هر صورت این اتفاق نیفتاد اما آنها تمام تلاش خود را کردند. آنها برای قهرمانی تلاش زیادی کردند اما اتفاقی افتاد که ما را برد. من ندیدم کسی به تیم کمک کند. بچه ها زحمت کشیدند و لایق بهترین ها هستند. من از همه آنها تشکر می کنم. بازیکنان فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. آنها همچنین بیشتر استرس ها و مشکلات را تحمل کردند زیرا باید 90 دقیقه مقابل تیم های با انگیزه می جنگیدند. آنها هم همین کار را کردند و خداوند همه آنها را رحمت کند.

گل محمدی درباره آزادی سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرج در روز قبل از بازی و حذف حسین و فرج از لیست این تیم، گفت: مشکل خاصی وجود نداشت؛ اما در نهایت مشکل خاصی وجود نداشت. این یک ماجرای خانوادگی بود و فکر نمی‌کنم نیازی به توضیح زیاد باشد. مشکلی نیست سیدجلال، امید و فرشاد واقعاً فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و زحمت کشیدند، آنها بازیکنان پرافتخار تیم ما هستند و نامه هایشان هرگز فراموش نمی شود. آنها تاریخ ساز شدند و پنج قهرمانی متوالی را به دست آوردند. اینها بازیکنانی نیستند که به راحتی بتوانیم آنها را نادیده بگیریم. این بازیکنان باعث افتخار ما و هواداران شدند. نیازی به توضیح زیاد در این مورد نیست و این یک مشکل خانوادگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره لیست مازاد تیمش، تصریح کرد: نه لیست مازاد و نه لیست خرید ارائه کردم. همه چیز را به پایان لیگ موکول کردم. تعدادی از بازیکنان داخل و خارج لیگ هستند که نامشان ذکر شده و همه تیم ها دوست دارند آنها را داشته باشند. صحبت های زیادی در این مورد وجود دارد، اما من هیچ لیست شروعی ارائه نکردم.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی یاسر همرنگ در این دیدار و اینکه کادرفنی شهرهدی ایرادات زیادی روی این موضوع دارد، گفت: فکر نمی کنم داوری در نتیجه بازی تاثیری داشته باشد. نمی دانم در کدام مرحله اعتراض کردند. صحنه مشکوک به پنالتی را ندیدم اما از ابراهیمی پرسیدم که گفت تاثیری ندارد. من نمی دانم و کارشناسان در مورد آن صحبت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید