محرومیت زدایی از بسیح سازندگی نیازمند حمایت سایر دستگاه ها است/ مزار 205 شهید زنجانی باید ساماندهی شود.


ساعت: 21:55
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821073

محرومیت از بسیج و لزوم همراهی با سایر سازمانها:

بسیج سازندگی استان زنجان برای محرومیت زدایی در جهات مختلف بر تلاش خود افزوده است و دستیابی به تمامی اهداف از طریق محرومیت زدایی نیازمند همکاری سایر سازمان ها و ارگان ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان زنجان بر لزوم همراهی مسئولان و سازمان های استان زنجان برای تحقق اهداف محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: معاونت استانداری زنجان باید برای استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها تشکیل شود. مانند بزرگراه ها و شهرسازی برای بحث محرومیت.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه ها باید از گروه های جهادی دانشجویی برای انجام برخی کارها استفاده کنند، افزود: در طول فعالیت گروه های جهادی در تابستان، مدارس محل استراحت گروه های جهادی در نظر گرفته شده است و امیدواریم آموزش و پرورش در این زمینه حمایت های لازم را داشته باشد. حوزه. “

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته با کمک گروه های جهادی 23 شهید در استان ساماندهی شد، گفت: امسال برای ساماندهی مزار شهدا برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان ورزش و جوانان کمک های زیادی برای تجهیز خانه های ورزش روستایی داشته است گفت: پیش بینی می شود امسال نیز این کمک ها ادامه داشته باشد.


درخواست 200 روستا برای استقرار روحانیت

در این دیدار سعید احمدی مدیر کل تبلیغات استان زنجان با بیان اینکه در برخی از روستاها خانه هایی برای بسیج روحانیون و روحانیون بسیج سازندگی ایجاد شده و خانواده های آنها در آنجا مستقر شده اند، گفت: استقبال مردم از روحانیون در روستاها است. . این گسترده تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 115 روستای بالای 200 خانوار باید خانه روحانیت بسازند، تصریح کرد: اعتبارات ساخت خانه روحانیت کم است، باید در روستاها نهاد معنوی وجود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تبلیغات ظرفیت اسکان 80 روحانی در منازل روحانیون روستاها را دارد، گفت: این درخواست مردمی است و نیاز به همکاری لازم دارد.


مزار شهدا باید ساماندهی شود

همچنین امیرعلی نیک بخش مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با ابراز تأسف از ساماندهی مزار شهدا در برخی روستاها از جمله زنجان و طارم گفت: مزار 205 شهید باید در برخی روستاها ساماندهی شود. .

وی اعلام کرد: آمادگی انجام این ساماندهی را از طریق گروه های جهادی داریم و انتظار داریم این امر انجام شود.


لزوم تامین مالی طرح مهاجرت 3

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طرح هجرت 3 در مدارس استان آغاز می شود، گفت: در مسیر درست اعمال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید