محرومیت های مهدی ترابی چقدر ارزش دارد؟

محرومیت های مهدی ترابی چقدر ارزش دارد؟

رای کمیته انضباطی در خصوص درگیری مهدی ترابی و سیداحمد موسوی در دیدار پرسپولیس – نساجی به زودی صادر می شود.

جلسه انضباطی این دو بازیکن امروز برگزار شد. در پایان این دیدار مهدی ترابی و سیداحمد موسوی ضمن عذرخواهی اعلام کردند که درگیری آنها فوتبالی بوده و نباید ابعاد دیگری داشته باشد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فان پارس در این باره صحبت کرد و گفت: بحث مهدی ترابی یک بحث فوتبالی بود اما حساسیت زیادی روی این موضوع نشان دادند. به ویژه کمیته انضباطی با عجله واکنش نشان داد. یک اتفاق فوتبال در زمین رخ داد و داور آنها را جریمه کرد. داور هم در صحنه حضور داشت و با کارت هایش به این موضوع رسیدگی کرد. پنالتی ها برای کارت ها نیز اعمال می شود، اما تلاش برای انجام یک معامله بزرگ بعد از مسابقه کار بسیار اشتباهی بود. این اتفاق بین دو بازیکن افتاد و آنها پس از پایان بازی از یکدیگر عذرخواهی کردند. مسائل بسیار بزرگ‌تری مانند دعوا در کنار زمین و زمین در جریان است، اما آنها به راحتی از آن عبور کردند. الان باید این کار می شد اما بحث را از فوتبال خارج کردند که در فوتبال ما خوب نیست.

گفته می شود رای گیری این دو بازیکن یک جلسه محرومیت است. این رای به زودی از سوی دبیر کل سازمان لیگ اعلام خواهد شد. طبق دستور موقت، این دو بازیکن این هفته در مسابقات جام خولا به میدان نخواهند رفت و این جلسه محرومیت در مرحله یک هشتم نهایی جام خولا سپری خواهد شد. البته مهدی ترابی بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر را به دلیل کارت قرمز در دیدار با نساجی از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید