محمدجواد محمدی رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان شد

ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803022

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ظهر امروز (دوشنبه 4 بهمن ماه) با حضور معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان قانون اساسی و انتصاب محمدجواد محمدی به عنوان سرپرست برگزار شد. این سرویس در استان زنجان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: برگزاری چندین انتخابات بدون مشکل و سوال در سال های گذشته. او در استان زنجان بود.

وی با اشاره به وظایف هیات امنا گفت: بخشی از وظایف این شورا در مرکز انجام می شود اما بخش دیگر که نظارت بر وضعیت انتخابات است، شورا طبق مصوبه بر تمامی مراحل مختلف انتخابات نظارت می کند. “

رفیعی با بیان اینکه بیشترین انتقادات از سوی دشمنان و برخی خودی ها در حوزه انتخابات متوجه هیات امنا است، خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در این حوزه قانون انتخابات است و اگر روند اصلاحی برنامه ریزی شده به خوبی پیش برود و اصلاحات اساسی انجام شود، بسیار زیاد است. کاهش هزینه ها به عنوان یک قاعده برای روند انتخابات و به حاشیه راندن دشمن.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تقریباً تمام چالش های پیش روی هیات امنا مربوط به تایید صلاحیت نامزدها است که هزینه آن را دستگاه های نظارتی شورا پرداخت می کنند.

وی شورای قانون اساسی را حرکت مقدسی دانست و افزود: امیدواریم با اصلاح قانون انتخابات بحث نظارت و احراز صلاحیت ها حل شود و فیلترهای لازم را در زمینه اجرا داشته باشیم تا مانع از وقوع صلاحیت ها شویم. ورود افراد ناسالم.»

رفیع با بیان اینکه چنین قوانین و سازوکاری در همه کشورها وجود دارد، خاطرنشان کرد: نامزدها در همه کشورها حتی کشورهای سکولار از فیلتر و سازوکار خاصی عبور می کنند و تعداد مشخصی می توانند در انتخابات شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه شورای نگهبان شورای اسلامی شهر در همه انتخابات نقش دارد، گفت: امیدواریم با استخدام، آموزش و تقویت نیروهای انقلابی، بصیرانه و آگاهانه بتوانیم انتخابات آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم. و قانون انتخابات را تغییر دهید.» شرایطی را برای پرداخت کمترین هزینه ها فراهم کنید.

* ناظران هیأت امنا به دنبال پست نیستند

حسین میرزاپور رئیس سابق نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان امنیت، آرامش و حضور امروز در صحنه ها و مواضع مختلف را به برکت خون شهدا از جمله حاج قاسم سلیمانی می داند و امیدواریم روزی که مسئولیت پخش کنیم یا ما میمیریم شرمنده شهدا نمیشویم

وی با اشاره به راه اندازی دستگاه های نظارتی در اواخر سال 1379 به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از همان ابتدای تأسیس سازمان دیده بان و حتی قبل از آن با پیروی از فرامین رهبری در خدمت مردم بودم. مقام معظم رهبری.راهنما

میرزاپور با اشاره به حضور 13 ساله خود در سمت ریاست سازمان نظارت بر استان زنجان گفت: برای اسلام، ولایت و نظام فداکاری می کنند.

وی افزود: ناظران میدانی برای دفاع از جمهوریت نظام تلاش کرده اند و به دنبال مناصب نیستند و اخلاص این نزدیکان را در این مدت دیدم.

رئیس سابق نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود گفت: جذب، آموزش و تکمیل بانک اطلاعاتی ناظران، برقراری ارتباط سازنده با نهادهای مختلف و برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با آنها از جمله موارد است. این اقدامات.”

وی گفت: در مدت تصدی ایشان بیش از 10 انتخابات در استان زنجان برگزار شد که برای برگزاری آن مشکلی نداشتیم.

* رعایت قانون و اصل بی طرفی سرلوحه کار من خواهد بود

محمدجواد محمدی رئیس جدید شورای نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان نیز با بیان اینکه خداوند را به خاطر خدمت در یکی دیگر از سنگرهای جمهوری اسلامی شکر می کنم، گفت: با توجه به اعتمادی که به من شده، امیدوارم که لطف خداوند به همه ناظران کمک کند و با همت و تلاش خود تعامل داشته باشند. استانداری و نهادهای نظارتی سرافراز و سفید، این مسئولیت خطیر را بر عهده بگیرند و رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را کسب کنند.

وی با بیان اینکه نظارت امری قلبی است، گفت: به عنوان نماینده ناظران استانی از زحمات بی دریغ رئیس سابق هیئت نظارت استان که در دوره مسئولیت خود انتخابات متعدد و سالمی را برگزار کرد، تشکر ویژه دارم. . “

محمدی برگزاری انتخابات سالم را نشان از اعتبار رئیس جمهور سابق دانست و خاطرنشان کرد: از تجربیات وی برای ادامه راه استفاده خواهم کرد.

رئیس نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: به خود یادآوری می کنم که رعایت قانون و اصل بی طرفی هدف اصلی من و همکارانم خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات حسین میرزاپور 13 ساله قدردانی شد و با حکم آیت الله جنتی محمدجواد محمدی به مدت سه سال به سمت سرپرست سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید