محور اصلی خط امام، مقابله و مبارزه با استکبار است/ مهمترین رکن انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843562

حجت الاسلام بنیادی، استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مهمترین رکن انقلاب اسلامی ولایت فقیه است، گفت: مقابله با ظلم و استکبار یکی از محورهای اصلی خط امام خمینی (ره) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا، با اشاره به مبارزه امام خمینی(ره) با طاغوت و استکبار گفت: مناسبت های مختلف خشم رژیم طاغوت و حکومت های ظالم را برانگیخته بود.

وی ادامه داد: امام راحل تا آخرین روزهای عمر شریفشان پیامدهای وابستگی دولت های گذشته و خطرات و اقدامات مخرب نیروهای بیگانه را به کشورهای اسلامی و کشور عزیزمان بیان کردند.

این استاد حوزه علمیه گفت: در واقع استبداد و استکبار دو جریان ظالمانه ناشی از اقدامات ملت های استعمارگر هستند. بله، اعلام خطر برای کشورهای مرفه در مقابل غرب، همچنان آنها را از عاملیت، اختلاس و غارت نجات خواهد داد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در آن روز ندای حق خواهی و استقلال طلبی امام راحل را با تمام وجود درک کردند و با اعتماد به رهبر و مقتدای خود راه رهایی از ظلم و ستم استکبار را به نام امروز در پیش گرفتند. به عنوان آزادترین ملت جهان.

حجت الاسلام بنیادی گفت: رهبری در نظام پیشرفته اسلامی مبتنی بر اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است. نخبگان سمینار و دانشگاه باید برای ارائه جایگاه ولایت فقیه به ملت ها به ویژه جوانان عزیز تلاش بیشتری کنند. مهمترین رکن انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است.

وی گفت: امام خمینی (ره) قدس سره علاوه بر مبانی همه جانبه و نگاه عمیق به اصل ولایت فقیه، مبانی نظری و مبانی فکری ولایت مطلقه فقیه را تقویت کردند تا آثار اطاعت و پیروی از ولایت فقیه فقیه و حکومت اسلامی در پیشرفت و کمال جامعه بیشتر نمایان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید