مخارج امتحان الهی انسانها نیست. امتحان الهی مسئولان است

مخارج امتحان الهی انسانها نیست.  امتحان الهی مسئولان است

روز جدید : یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از نجابت، بردباری و صبر مردم می توان به درستی استفاده کرد; اما تصورات دیگری وجود دارد که مردم را بیشتر ناراحت می کند. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مصطفی دریایی درباره اظهارات تریبون های نماز جمعه از جمله «خرج ها امتحان الهی است» و «مردم باید شرایط را تحمل کنند»، گفت: امتحان الهی و صبر مردم است. : در زمینه رفتار سیاسی و مدیریتی برخی از افراد تصور خاصی از جامعه و مردم دارند. این افراد بر این باورند که اگر با فشار تبلیغاتی یک کلمه را بارها و بارها تکرار کنند، حرفه و رفتار گذشته خود را به یاد می آورند و این نوع نگاه به مردم را در خیلی چیزها می توان دید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: می توان از نجابت، بردباری و صبر مردم استفاده کرد. اما باورهای دیگری وجود دارد که مردم را بیشتر ناراحت می کند.» مردمی بودند که فریاد می زدند و می گفتند مردم مظلوم از عجز، عجز و غرب زدگی رنج می برند، اما امروز که این همه فشار و سختی معیشتی زیاد است، تبلیغات کشور، تجهیزات رسمی و غیررسمی در چرخه است. چیز دیگری مد نظر دارید.

وی گفت: امروز عده ای به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند و به نحوی با آنها همراهی کنند، مطالبی را مطرح می کنند که گاهی به نظر مردم تا حدودی ناآشنا است و یا افرادی هستند که به نظر می رسد درد، رنج و عذاب دارند. آنها از میزان گسترش کشور آگاه نیستند و آن را احساس نمی کنند.

وی تاکید کرد: بله، اگر هزینه ها امتحان الهی باشد; این امتحان بیشتر برای مدیران کشور است تا مردم. برخی از مسئولان امروز وقت دارند تا کار خود را محک بزنند. کسانی که به درستی برای برخی مسئولیت ها انتخاب نشده اند باید پاسخگو باشند. تکرار می کنم، این امتحان مردم نیست. این آزمون کارمندانی است که به دلیل بی کفایتی تصمیمات بزرگی را در کشور می گیرند که منجر به گرفتاری مردم می شود.

وی گفت: این گونه صحبت با مردم نشانه بی توجهی به مشکلات و مشکلات مردم است. لااقل به مصلحت حقیقت، بهتر است بر زخم مردم نمک نپاشید.

این فعال سیاسی-اصلاح طلب با بیان اینکه امروزه در جامعه این سوال مطرح می شود که چرا با وجود مشکلات پیش رو، تریبون های عمومی همه مشکلات را به گذشته ارجاع می دهند یا از مردم فقط انتظار تحمل دارند، گفت: اگرچه بسیاری از تریبون ها نیاز به ارتباط بیشتر با مردم دارند، اما متأسفانه سایر تریبون ها نیاز به ارتباط بیشتر با مردم دارند. تریبون هایی مثل صدا و سیما اینطور نیست که بگویند اینها تریبون مردم است. به همین دلیل انتظار اینکه چنین تریبونی با مردم صحبت کند غیرواقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید