مخالفت امام جمعه مشهد با مراکز تفریحی

مخالفت امام جمعه مشهد با مراکز تفریحی

روز جدید سید احمد علم الهادی در دیدار با حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرجا و جمعی از افسران و مدیران تشکل های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور خواستار برخورد با مراکز تفریحی شد. .

سیداحمد علم الهادی در دیدار با حجت الاسلام علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرجا و جمعی از افسران و مدیران تشکل های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور گفت: ماهیت دشمن. این است که ما را از فعالیت‌های انقلابی‌مان منصرف کنند تا اگر می‌خواهیم شعائر دینی را ترویج کنیم، دیگر مجبور نباشیم از دستکاری رسانه‌ای و عملیات تخریب شخصیت که توسط عناصر مرتبط با دشمن انجام می‌شود، هراسی داشته باشیم.

مشهد، هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مشهد الرضا(ع) به چند دلیل برای دشمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مشهد هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن است؛ از این رو مشهد الرضا(علیه السلام) به چند دلیل برای دشمن اهمیت ویژه ای دارد. زیرا این قلعه معنوی کشور است و اگر دشمن موفق شود ارزش های اخلاقی و اعتقادات دینی مردم را در این شهر از بین ببرد، پایمال شدن اندیشه های دینی در شهرهای دیگر کشور بسیار آسان خواهد بود. به همین دلیل دشمن این اراده را دارد که نافرمانی و تنبلی را در سطح وسیع در مشهد ترویج کند و فضای معنوی حاکم بر آن را محو کند.

وی افزود: اربابان قدرت و ثروت همواره در کنار توطئه های فرهنگی دشمن به دنبال نفوذ در مشهد و استفاده از ظرفیت های ذاتی آن برای ثروت و قدرت طلبی خود هستند. از جمله این استعدادها می توان به ورود بیش از 35 میلیون زائر به مشهد الرضا (ع) اشاره کرد که بیش از 6 میلیون نفر از آنها غیرایرانی هستند، به طوری که بسیاری از سودجویان و سرمایه داران طمع به افزایش ساعات گذراندن هر زائر در این شهر دارند. مشهد با ایجاد مراکز تفریحی متعدد برای خود درآمدزایی کرده و به تدریج به جای اینکه شهر امام رضا (ع) باشد، مشهد به عنوان یک مرکز تفریحی شناخته شود و هویت رضوی در این شهر به فراموشی سپرده شود.

هویت سیاسی استکبار جهانی در گرو براندازی ملت ایران است

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز در شرایطی نیستیم که برای انجام وظایف و امور روزمره تلاش کنیم، بلکه باید تلاش جهادی داشته باشیم و هرکس فراتر از سلسله وظایف خود عمل کند، اعلام کند. توسط فرمانده یا مقام بالاتر، نقش و مسئولیتی در این امر دارد جنگ فرهنگی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال های اول پس از انقلاب استکبار جهانی سعی کرد بر منابع و منافع ما مسلط شود که به تدریج به اشتباه خود پی بردند و فهمیدند که بازگشت به این کشور و تسخیر مجدد این ملت امکان پذیر نیست و به این ترتیب مانع گسترش نفوذ ما را در منطقه به عنوان هدف بعدی خود انتخاب کرد، اما تا امروز به برکت مجاهدت شهید سلیمانی و یاران باوفایش، جمهوری اسلامی حرف اول را در منطقه می زند.
آیت الله علم الهادی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب در جغرافیای ایران اسلامی محدود نیستند و تعداد مراجع تقلید رهبری در کشورهای اسلامی حتی از جمعیت ایران هم بیشتر است، گفت: دشمنان انقلاب. در دریای مدیترانه به یکدیگر بچسبند. به همین دلیل است که امروز وجود سیاسی مستکبران جهان در گرو سرنگونی ماست و اکنون که زمزمه های فروپاشی آمریکا و برگزاری همه پرسی استقلال کشورهای آن به گوش می رسد، حفظ حیات سیاسی این کشور یک ابرقدرت وابسته به ایران است زیرا کشوری که ادعای دشمنی با شیطان بزرگ را دارد نمی تواند به انقلاب آن پایبند باشد و به همین دلیل است که آمریکا تمام تلاش خود را برای کشیدن سفره دین از زیر پای جوانان ما متمرکز کرده است. تا این ملت به انقلابش صادق نباشد.

وی در پایان گفت: فداکاری فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی در این استان مصداق رحمت الهی است چرا که در عرصه جنگ فرهنگی و در مقابل تهاجم نرم دشمن، نیروی انتظامی پیشتاز است. جبهه ای که دشمن در صدد ریشه کن کردن آن از طرف مقابل است.کشور.باورها و افکار دینی ما. از خداوند متعال خواستاریم که به برکت رحمت های خاص امام رضا (ع)، حمایت های الهی از همه فعالان فرهنگی و جهادگران عرصه جهاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید