مخالف بزرگ تبدیل شدن به یحیی; همسر ستاره جذاب

مخالف بزرگ تبدیل شدن به یحیی;  همسر ستاره جذاب

پرسپولیس پس از کش و قوس های طولانی سرانجام موفق شد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی باتجربه خود را وارد زمین کند و خط حمله خود را تقویت کند. قرارداد یک ساله لوکادیا پس از انجام تست های پزشکی امضا شد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس رسمی شود.

با وجود جذب لوکادیا، به نظر می رسد پرسپولیس به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. این مشکل در دیدار مقابل ذوب آخان ثابت شد و نه عبدی و نه تامیروف نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

حامد پاکدل بیشتر اوقات مصدوم است و نمی توان روی او حساب کرد. از این رو در روزهای گذشته بار دیگر بحث بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس مطرح شده است. کریم که فصل گذشته در یونان و آاک بازی می کرد در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و حتی پیراهن شماره 10 این تیم را به بازیکن دیگری دادند.

انصاری فرد که در اردوی قبلی تیم ملی غایب بود اگر تیم مناسبی برای خود پیدا نکند شانس حضور در جام جهانی را از دست می دهد. این بازیکن باتجربه که مدت ها در لیست مازاد آاک قرار دارد هنوز نتوانسته تیمی برای خود پیدا کند و این کار را برای کریم سخت می کند.

در 48 ساعت گذشته بحث بازگشت کریم به پرسپولیس مطرح شده و حتی این بازیکن با فالو کردن یحیی گل محمدی در اینستاگرام بسیاری از پرسپولیسی ها را به بازگشت به پرسپولیس امیدوار کرد.

با این حال پیگیری های ما نشان می دهد که احتمال این انتقال کم است و پرسپولیس شانس بسیار کمی برای بازگشت ستاره سابق خود دارد. همسر انصاری فرد که یک تاجر یونانی-آمریکایی است به شدت با حضور کریم در ایران مخالف است و می خواهد انصاری فرد در همان یونان یا حداقل در کشورهای نزدیک به یونان بازی کند.

همچنین مدتی است که کریم صاحب فرزندی شده و این مشکل دوری از خانواده و بازگشت به ایران را برای او سخت می کند. اما مخالف سرسخت بازگشت کریم به پرسپولیس همسر این بازیکن است و مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن انصاری فرد ابتدا باید همسر او را راضی کنند. کار بسیار سختی است که باید دید پرسپولیسی ها از پس آن بر می آیند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید