مداحی ستاره معروف طارمی; او مثل من در پورتو خوش شانس است

رابا ماجر، ستاره سابق تیم ملی فوتبال الجزایر که در تیم هایی مانند پورتو پرتغال نیز بازی می کرد، این روزها برای تماشای جام جهانی 2022 در قطر به سر می برد.

مادگر که در سال 1987 با پورتو قهرمان اروپا شد، درباره دوران حضورش در قطر گفت: چند سالی به همراه خانواده ام در قطر بودم. وقتی پورتو را ترک کردم، به اینجا آمدم تا یک فصل بازی کنم و سپس این کشور را کشف کردم. من به عنوان مربی اینجا ماندم و در تیم های الاوکرای و الریان کار کردم. مدتی مربی تیم ملی الجزایر بودم. همچنین در یک مقطعی به عنوان کارشناس در شبکه «بین اسپورت» معرفی شدم و به امارات و عربستان سعودی رفتم. من تقریباً همه چیز را کمی انجام داده ام. اکنون مهمان افتخاری فدراسیون جام جهانی قطر و همچنین کارشناس شبکه العربی هستم. من با فیفا و کنفدراسیون آفریقا زیاد کار کرده ام و همیشه با فوتبال در ارتباط بوده ام.

ماگر در مورد وضعیت تیم فوتبال پورتو و به نظر او “رابا ماگر” پورتو در حال حاضر کیست؟ وی تاکید کرد: نمی دانم فردی مثل مادگر در پورتو هست یا نه. من بازی پورتو مقابل کلوب بروژ را دیدم، پورتو خیلی خوب بازی کرد و می تواند در لیگ قهرمانان اروپا جلوتر برود. حالا دیگر میزبانی وجود ندارد. این یک رویداد بزرگ با فوتر، خاویر، سلسو، سوسا، فرناندو گومز و دیگران بود. همچنین از این فرصت استفاده کرده و درگذشت دوست عزیزم گومز را تسلیت عرض می کنم. به خانواده او و هواداران پورتو تسلیت می گویم. من خیلی خوش شانس بودم که در این تیم پورتو بازی کردم. آنها زندگی مرا آسان کردند. آنها به من کمک کردند تا گل بزنم. این روزها بازیکنان بزرگی مثل طارمی هستند که گل می زنند و زیاد بازی می کنند. یا مثلا اکتاویو.

مداحی ستاره معروف طارمی;  او مثل من در پورتو خوش شانس است

از طارمی تعریف کردی. آیا او را مهم ترین بازیکن فعلی باشگاه پورتو می دانید؟» ستاره سابق تیم ملی الجزایر در پاسخ به این سوال به خبرنگار روزنامه OJogo گفت: تارمی مهاجم بزرگ و بسیار فرصت طلبی است. در حمله است و باید یک تیم بزرگ پشت سرش داشته باشد.این اتفاقی برای من افتاد.وقتی بازیکنان خوبی در کنار خود دارید…فوتره را مثال می زنم که فوق العاده بود.من تا به حال بازیکنی مثل این را ندیده بودم با تمام احترامی که برای سایر بازیکنان پرتغال قائل هستم، فوتره منحصر به فرد و بسیار خاص بود. اکنون طارمی نیز خوش شانس است که بازیکنان بزرگی در کنار خود دارد.

ماجر بر شانس قهرمانی پورتو با وجود عقب افتادن از بنفیکا در جدول رده بندی لیگ پرتغال تاکید کرد: «همه چیز ممکن است.» بنفیکا تیم بسیار قدرتمندی است. پورتو حتی اگر در پرتغال پیروز نشود، می تواند راه زیادی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. پورتو یک بازی مقابل اینتر دارد و می تواند رویاپردازی کند. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. واضح است که پورتو به قدرت ذهنی و تاکتیکی زیادی نیاز دارد زیرا ما در مورد حریف ایتالیایی صحبت می کنیم. اینتر تیم خوبی است، بیایید منتظر بمانیم، اما امیدوارم پورتو در لیگ قهرمانان اروپا خیلی پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید