مدافع پرسپولیس کارت پایان خدمت دارد و سرباز نیست!

فرشاد فرج که حالا به پرسپولیس پیوسته و حالا در آخرین اردوی تیم ملی حضور دارد، در هفته های اخیر شایعات زیادی درباره سربازی و اعزام به میدان رفته است. حالا محمد مومنی، مهاجم سابق استقلال و یکی از اعضای هیات مدیره فعلی این باشگاه در روز پرماجرا خود گفت که برخی از بازیکنان تیم ملی می خواهند خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازند.

«در کشور ما بازیکنان به دلیل اینکه در 28 سالگی به سربازی نرفتند به تیم ملی دعوت شدند. این معلوم است و نیازی به گفتن نیست. تاریخچه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی توانم بگویم. بازیکن دعوت شده به تیم ملی «مومنی گفت.» او به اردو نرفت. اسمش هست و نمی‌خواهم بگویم.»

در همین رابطه با فرشاد فرجی گفتگویی انجام داده ایم که در ادامه توضیحات مدافع پرسپولیس را می خوانید.
صحبت های محمد مومنی از اعضای هیات مدیره استقلال را شنیده اید؟
اتفاق خاصی نیفتاده؟

درباره شما هم گفته شد که برای اینکه در خدمت سربازی نباشید به تیم ملی دعوت شدید!
مطمئنی داره در مورد من حرف میزنه؟ خدمت سربازی و من؟ نمی دانم منظورش من بود یا نه.

از بحث ها و زمینه هایی که در فضای مجازی در مورد سربازی شما شکل گرفته مشخص می شود که منظور شما آقای مومنی است.
در این مدت سکوت کردم چون شرایط پرسپولیس را درک می کردم و نمی خواستم درگیر اختلافات آنها شوم. به گفته همه کسانی که من را می شناسند، می دانند که من همیشه مسئول کارم بوده ام و فقط به فوتبال فکر می کنم. من هرگز به دنبال تضاد و حاشیه نبودم. الان هم نمی دانم منظورش من بود یا نه.

چرا؟ مگه 28 سالته و تازه به اردوی تیم ملی دعوت نشدی؟ مدتی است که بحث کارت سربازی مطرح شده است.
من کارت پایان خدمت دارم و نمی دانم چرا باید آنها را در نظر داشته باشم. خدا را شکر که کشور آنقدر قانون دارد که می خواهند راحت زیر سوال بروند و بفهمند. گفتم دوست ندارم با این مسائل برخورد کنم. اما مطمئن باشید اگر مشکلی برای من پیش می آمد تا الان هزاران بار این کار را کرده بودند. خدا را شکر که همه استعلام ها چه در سازمان لیگ و چه در باشگاه مشکلی ندارد. این بحث ها هم بیشتر برای بیرون آمدن از فشار هواداران است و دوست دارم بدانند هواداران فوتبال این روزها خیلی باهوش تر از این هستند که با این احمق ها یا حرفه ای های بی مدرک برخورد کنند و بگویند: عجب مدیری. حالا این فوتبالیست را به خاطر فوتبالش در زمین می شناسند و مدیران را با عملکردش در خارج از کشور می شناسند. من قصد بی احترامی به کسی را ندارم و همونطور که گفتم احتمالا منظورم هم نبود چون درخواست کارت پایان خدمتم کاملا واضحه.

دیدگاهتان را بنویسید