مدل آزادی تیم ملی پرسپولیس مفعول شد

مدل آزادی تیم ملی پرسپولیس مفعول شد

استقلالی ها در روزهایی که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بر جذب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تاکید زیادی داشتند، ماجرای وحید امیری و بلاتکلیفی آزادی او را مطرح کردند.

امروز مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای از داشتن کارت معافیت وحید امیری خبر داد اما به نوع معافیت اشاره ای نکرد در حالی که در چند روز اخیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود امیری از تحصیل معاف است.

در حالی که روزنامه فرهیختگان به نقل از یک منبع آگاه از ستاد کل نیروهای مسلح از نداشتن کارت آزادسازی امیری خبر داد و به دلیل مشکلات تحصیلی آزادی خود را به امروز موکول کرد، ساعاتی پیش فیلمی با عنوان سند آزادی امیری منتشر شد. در فضای مجازی منتشر شده است.

این سند نه تنها در شبکه های استقلال، بلکه در شبکه های پرسپولیس نیز منتشر شد. نکته عجیب اینجاست که در این عکس نوع آزادی پزشکی دلیل آزادی امیری ذکر شده است.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، این سوال پیش می آید که بازیکنی که سال ها در بالاترین سطح فوتبال ایران بازی کرده، چگونه توانسته از معافیت پزشکی استفاده کند و چه مدلی از معافیت پزشکی قرار گرفته و شاید بد نباشد. سرباز بازیکن استقلال توضیح داد که درباره وحید امیری هم شفاف سازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید