مدیران باید با تصمیمات درست بر برنامه ها نظارت دقیق داشته باشند/ انقلاب اسلامی در راستای منافع امت اسلامی برنامه می آفریند


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836716

محمد باکر محمدی لائینی با تاکید بر مبارزه با فساد و رانت جویی گفت: تجربه و تصمیمات مدیران باید درست باشد و برنامه ها به دقت رصد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه تقوا حد و مرز نمی شناسد، سالروز تخریب قبور ائمه و جسارت مرقد نبوی توسط یهودیان سعودی-یهودی کشتار کربلاست. عراق افزود: این اقدامات نشان دهنده افکار خطرناک آنهاست.

وی افزود: وهابیت نسبت به توسل بسیار حساس است و آن را مظهر و مصداق شرک می داند در حالی که توسل در قرآن آمده و شیعه و سنی آن را قبول دارند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه وهابیت علیه همه مسلمانان شیعه و سنی است، ادامه داد: وهابیت توسل به استکبار جهانی برای کشتار مردم بیگناه یمن را شرک نمی داند و از ابتدا جهت گیری آنها نشان داده است که از استکبار ساخته شده اند.

محمدی لائینی یادآور شد: شعار وهابیت شیعه کشی است و به جای تیر دشمنی و برخورد آنها با مستکبران و صهیونیست ها و دشمنان اسلام، درونی است و این نشان می دهد که آنها ساخته دشمنان هستند. “

سخنگوی مقام معظم رهبری در مازندران با بیان اینکه یکی از شعارهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی، مخالفت با صهیونیست ها و غاصبان فلسطین و شعار مرگ بر اسرائیل است، افزود: شعار مرگ بر آمریکاست. و اسرائیل هنوز زنده است ملت ما که انقلاب اسلامی یک جریان قوی و در مقابل دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه شعار اصلی ما ایستادگی در برابر اربابان تکفیر و استکبار است، افزود: از جنایات فراوان علیه شیعیان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر مبارزه با فساد و رانت جویی گفت: کارشناسی و تصمیمات مدیران باید درست باشد و برنامه ها به دقت رصد شود.

محمدی لائینی افزود: باید بدانیم که مسئولیت بسیار حساس و سخت است نه اینکه برای مسئولیت و پست لابی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید