مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در بهمئی برگزار شد + تصاویر


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843768

مراسم بزرگداشت رحلت امام و قیام 15 خرداد با حضور مردم و مسئولان در شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح صبح زاگرس مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با حضور حجت الاسلام حکمتی نیک رئیس حوزه ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی گلمی فرمانده ناحیه علی بهمئی ، فرماندار شهرستان بهمئی الزمان در این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام حکمتی نیک در این دیدار گفت: امام خمینی(ره) به سه چیز ایمان راسخ، ایمان به هدف و ایمان به راهی که انتخاب کردند، اعتقاد راسخ داشتند و بر همین اساس انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.


وی ادامه داد: نظام قبل از انقلاب اسلامی در ایران از دو قطب یعنی بلوک شرق و غرب تشکیل شده بود که بلوک شرق، شوروی سابق و آمریکای غربی بودند و جدای از این دو نظام سیاسی جرات سیاسی نداشتند. استقلال.


وی گفت: اگر قرار بود نظام سیاسی جدیدی شکل بگیرد، القاعده یک نظام مادی و سکولار بود و هرگز تصور نمی کردند که نظامی مانند انقلاب اسلامی در ایران ظهور کند و پیروز شود.


حکمتی نیک در خصوص رمز موفقیت ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گفت: ایمان به خدا رمز موفقیت ملت اسلامی در ایران بود و خداوند انقلاب اسلامی را پیروز کرد.


وی بیان می کند: مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) که ایشان را متمایز می کند، آینده نگری امام است و با همین دوراندیشی انقلاب را به پیروزی رساند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فتح در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علمای دین همواره آرزوی تشکیل حکومت دینی را داشته اند و در این راه سختی ها و شکنجه های بسیاری را متحمل شده اند. امام خمینی(ره) برای همه این اهداف تلاش می کنند و دانشمندان و ملت در راستای آرزوی دیرینه خود یعنی پیروزی انقلاب تلاش می کنند.


وی افزود: مصادیق آینده نگری امام را می توان در نامه ایشان به کشورهای عربی یافت که کسانی که از صدام حمایت می کنند روزی به سراغ شما می آیند و همه دنیا دیده اند که صدام به کویت و این کشور برای اشغال حمله کرده است.


وی ادامه داد: آینده نگری دوم امام خمینی نامه ای به گورباچف ​​رئیس دولت شوروی نوشت که صدای شکسته شدن استخوان های کمونیسم به گوش می رسد و کشور شما در حال فروپاشی است و شوروی به زودی از هم می پاشد. امام راحیل دوراندیش بود.


حکمتی نیک گفت: امام خمینی (ره) موافق اسلام ناب است و اسلام سکولار را که اسلام آمریکایی می نامد و در منطق او جایی ندارد برخلاف اسلام ناب و بالعکس می داند.


وی در پایان درباره هدف بزرگ امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گفت: هدف بزرگ امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، علاوه بر صادرات به غرب آسیا، از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای همچنان به دنبال این هدف متعالی هستند.

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:


bba35f7a ce2c 44a2 a2d6 d4021f65aa6f خبر خاکستری


756d9bae f09b 4fbe 9e46 b0980000d5b0 خبر خاکستری


e9146177 c95d 4ceb a4c4 f5f0659115da خبر خاکستری


bce60209 619d 4ce3 82d0 b7fc45504c2f خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید