مراسم بزرگداشت چهلمین روز از شهدای خوب با حضور فرمانده سپاه فتح در بهمای+عکس


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916708

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهیدان نیکوکار شاهچراغ با حضور مردم و فرمانده سپاه فتح در بهمی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، چهلمین سالگرد ترور شاهچراغ و شهیدان هوشنگ و امید خوب با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فاتح کهگیلویه و بویرا برگزار شد. استان احمد و با حضور باشکوه مردم و نمایندگان استان و شهرستان در مسجد امام رضا (ع) شهر لیک برگزار شد.


فرمانده سپاه فتح استان کوگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خوب گفت: امروز اربعین دو شهید گرانقدر ایران اسلامی است و این ایام مصادف با ایام فاطمیه است. دو شهید در حرم اهل بیت به شهادت رسیدند و این بسیار ارزشمند است.


وی ادامه داد: ویژگی اصلی این دو شهید مردمی بودن و خدمت به مردم است که تاثیر مستقیم و موثری در دل مردم دارد.


سردار خرم دل گفت: شهید هوشنگ قوب در جنگ هشت سال دفاع مقدس و در جنگ سخت حضور داشت و امروز فرزندش در جنگ نرم و آن هم به دست پدرش به شهادت رسید و این نشان می دهد که این خانواده انقلابی است


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خباب گفت: اینکه امروز در این یادواره حضور داریم نشان می دهد که همه شما می خواهید راه این شهدا را ادامه دهید. شهدا و همه شهدا و امیدوارم بتوانیم ادامه دهیم.» راه خون شهدا باشیم.


وی افزود: شهدا همیشه زنده هستند و نامشان هم در دنیا و هم در آخرت جاودانه است و مردم ولایتمدار و شهدا به آنها افتخار می کنند و به خود می بالند و برای ابن ارزش زیادی قائل هستند.


سردار خرم دل در ادامه گفت: جوانان غیور شهرستان بهمئی در مراسم باشکوه تشییع شهدای نیکوکار حضور حماسی آفریدند و قطعاً همچون گذشته به فکر انتقام از دشمن هستند و هر زمان که باشد در صحنه حاضر خواهند شد. کشور ایران اسلامی و انقلاب به آنها نیاز دارند.»


وی بیان کرد: شک نکنید این دو شهید بزرگوار از شهدا، انساندوستی، دین، غیرت، شجاعت و بصیرت آموختند و مصداق بارز آن شهید امید حب است که پدرش را الگو قرار داد و در راهپیمایی حضور فعال داشت. جنگ نرم با دشمن انجام داد و ایستاد و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این مایه افتخار همه ملت ماست.


وی ادامه داد: دشمن سعی دارد کشتار شیعیان در ایران را پاک جلوه دهد و با ایجاد داعش و تربیت آنها جان کشورهای مسلمان را به خاک و خون کشیده است، البته ما از وحشت و شهادت نمی ترسیم زیرا شهادت در خون ماست. و به قول ایشان امام خمینی (ره) با شهادت بیدارتر می شویم.


سردار خرم دل در ادامه افزود: حضور باشکوه در مراسم تدفین شهدای خیر در استان و به ویژه شهرستان لیک نشان دهنده انتقام جویی این ملت از دشمن است و با صلابت و سربلندی مردم ما روبرو خواهند شد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی شبانه روز تمام تلاش خود را علیه ما انجام می دهند، اما به گفته خود دشمنان با بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی همه آنها را واژگون خواهند کرد. .


در ادامه سرهنگ مهدی گلامی فرمانده سپاه ناحیه بهمئی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای خوب گفت: شهید امید حب در فضای مجازی فعالیت داشت و قبل از شهادت بارها در فضای مجازی مورد هجوم دشمنان قرار گرفت و می توان گفت شهید فضای مجازی بود.


وی گفت: پس از عزاداری اربعین و خدمت در کشور عراق در موکب شهدای شهر بهمئی، این بار در روز زیارت حرم مطهر شاهچراغ به دست پدر شهید شدند. به دست دشمنان کوردلشان و خوشا به حال این دو شهید والامقام.


سرهنگ غلامی به مردم ولایتمدار شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار و غیور بهمئی همواره پای انقلاب بوده اند و با تقدیم شهدای خیر بار دیگر خود را به اسلام و ملت نشان داده اند. انقلاب شد و امیدواریم در ادامه راه شهدا موفق باشیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید