مراقب باشید شخصیت حاج قاسم را تحریف نکنید

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798695

سردار عبدالرضا مرادجاتی گفت: باید مراقب باشیم که سردار دل را به نسل ها تقدیم کنیم و همانطور که حساسیت تاریخ حراست مقدس حساس است نباید اجازه دهیم شخصیت آن مخدوش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار عبدالرضا مرادجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حج، قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: همه شهدا عزیز و عزیزند. جامعه جرقه پیدایش یک مکتب یا شکل گیری یک استراتژی اساسی برای کشوری که حاج قاسم در آن سرآمد بوده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قبل از غلبه بر دشمن بر خود چیره شده بود، افزود: سردار سلیمانی هرگز برای مقام و مقام تلاش نکرده است اما به برکت اخلاص خود به همه اینها دست یافته است.

سردار مرادجاتی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک قهرمان بین المللی است که همه دنیا به این شخصیت بزرگ اعتقاد دارند، گفت: نام سردار سلیمانی در تاریخ ایران و جهان اسلام و جنایاتی که بر آن وارد شده است جاودانه شده است. جایگاهی در جهان.» تور خونین آمریکا و رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و تبلیغ ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: باید مراقب باشیم که سردار دل را به نسل ها تقدیم کنیم و همانطور که حساسیت تاریخ دفاع مقدس حاج قاسم بیگانه است. باید امکانات و حماسه های این قهرمان را به درستی و با اسناد و مدارک در قالب زبان هنر و رسانه ارائه و منتشر کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث همبستگی بیشتر مردم در مبارزه با استکبار جهانی شده است، افزود: این سردار بزرگ در هیچ جناح سیاسی حضور نداشت و تنها هدف این شهید بزرگوار تحقق ارزش ها بود. انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است.» و رمز محبوبیت ایشان همین ویژگی منحصر به فرد بود.

0

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید