مردم با هوشیاری خط خود را از شورشیان جدا می کنند / 10 درصد افزایش تماس با سیستم از سال 1970.


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902714

فرمانده ارشد انتظامی کشور گفت: با هرگونه تخلف از هنجارها و مخلان نظم و امنیت کشور و آسیب رساندن به اموال عمومی قاطعانه برخورد خواهیم کرد. اغتشاشگران به سرکردگی منافقین و معاندان با نیات شوم خود به دنبال ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی هستند و بحمدالله مردم شریف ایران اسلامی در همان ابتدا با هوشیاری صفوف خود را از ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کردند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین اشتری به همراه تعدادی از معاونان و روسای پلیس متخصص با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی فراجا (197) به مشکلات شهروندان و ملاقات حضوری و ارتباط مستقیم تلفنی با مردم ارتباط نزدیک و نزدیک دارد. به دلیل ماموریت های مختلف در سراسر کشور.

وی با اشاره به فعالیت مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور سامانه فرجا 197، تصریح کرد: در این راه شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارها و پاسخگویی به مردم هستیم. امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی این فرصت را داشتیم که از نزدیک در خدمت مردم عزیز باشیم و به درخواست های مردم در تمام ایام سال با حضور مسئولان رسیدگی می شود.

رئیس نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه امسال از سال 77 تاکنون 10 درصد افزایش تماس تلفنی مردم با سامانه وجود داشته است، تصریح کرد: مردم فهمیده و عزیز ایران اسلامی علاقمند و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. بنابراین اگر برای حل و فصل مسائل و یا بیان انتقادات و پیشنهادات خود با مسئولین انتظامی خود تماس بگیرند، سخت تلاش می‌کنیم تا مشکلات آنها را حل کنیم، زیرا این انتقادات و پیشنهادات قطعاً راهگشا خواهد بود.

اشتری همچنین علاقه مردم را به افسران نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: ملت قدرشناس ایران اسلامی مستحق بهترین خدمات هستند که همیشه پایبند به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی هستند که تا پای جان می ایستند و نمی ایستند. در انجام این کار برای لحظه ای تزلزل کنید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جشن فارغ التحصیلی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح گفت: با توجه به فرمایشات ایشان و مسئولان مربوطه و همچنین توجهات نیروی انتظامی، عده ای از جوانان احساساتی وارد این موارد شدند. با اغفال مخالفان تجمع می کنند و با مردم مودبانه تر رفتار می شود و با حق طلبی به آغوش جامعه بازمی گردند.

اشتری ادامه داد: اما عده ای سردمدار این اغتشاشات هستند و با برنامه ریزی و شروع به تخریب اموال عمومی و دولتی در کشور بی نظمی ایجاد کرده اند. این مسئولیت بر عهده نیروی انتظامی کشور نیست و سایر دستگاه ها نیز در این زمینه مشارکت دارند.

امنیت خط قرمز پلیس است

رئیس پلیس کشور تاکید کرد: امنیت خط قرمز پلیس است لذا در این راستا با هرگونه تخلف از هنجارها و ناقضان نظم و امنیت کشور و آسیب رساندن به اموال عمومی قاطعانه برخورد خواهیم کرد. اغتشاشگران به سرکردگی منافقین و معاندان با نیات شوم خود به دنبال ایجاد تفرقه و تشویش اذهان عمومی هستند و بحمدالله مردم شریف ایران اسلامی در همان ابتدا با هوشیاری صفوف خود را از ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کردند. .

بر اساس اعلام سایت پلیس، حجت الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» امروز با حضور در مرکز بازرسی کل شهرستان فراجه (سامانه 197); رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و “روح الله بیات”؛ مدیر ارشد رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی ریاست جمهوری نیز حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید