مردم کردستان نباید نگران امنیت خود باشند


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902681

وزیر کشور گفت: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند نیروی انتظامی با عاملان ناامنی برخورد خواهد کرد و نگاه تند آنان برطرف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی روز سه‌شنبه (28 مهرماه) در سفر به استان کردستان و در حاشیه پالایشگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد ناآرامی‌هایی در سطح شهر بوده‌ایم که هر چند کوچک اما باعث ایجاد نابسامانی مردم شده است. مختل.

وی بر این باور بود که این اغتشاشات توسط گروهک های تروریستی و تجزیه طلب کومله، دمکرات و پژک حمایت و مهندسی شده است و افزود: این گروه ها سابقه و سابقه بسیار بدی دارند. از مزدوران صدام گرفته تا مزدوران کشورهای دشمن ایران و رژیم صهیونیستی و بسیاری جنایات دیگر که در این سرزمین مرتکب می شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: این گروهک ها سعی کردند در زمینه ناآرامی در کردستان برنامه ریزی کنند اما مردم شریف کرد که جایگاه برجسته ای در کشور و نظام دارند به دنبال آرامش، امنیت و توسعه هستند و این بلاتکلیفی را تحمل نمی کنند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سفر به استان مبالغ هنگفتی را برای توسعه این استان در نظر گرفته است که بخشی از آن تخصصی و قسمت های دیگر در حال ساخت است. پروژه انتقال آب نیز یکی از اقدامات دلسوزانه استانداری است.

واحدی بیان کرد: اما دشمنان این افراد که می خواهند خود را دلسوز مردم نشان دهند به دنبال جلوگیری از این توسعه و پیشرفت هستند و این چه دشمنی است که با مردم می شود؟ در طول توسعه و پیشرفت که مستلزم سرمایه گذاری سرمایه گذاران است، اختلال ایجاد می شود. دشمنان می خواهند فضایی ایجاد کنند که سرمایه گذار را فراری دهد و این به نفع کسی نیست و فقط دشمنان از این اقدام خوشحال می شوند.

به گفته وی، مسئولان شبانه روز در کنار مردم هستند و با توسعه کردستان همدل هستند، در حالی که این گروه ها در صدد تخریب شهر و آتش زدن آن، تخریب خدمات و امکانات شهرداری هستند که این وضعیت کاملا مشخص است. به مردم

وزیر کشور تصریح کرد: مردم شریف کردستان و سنندج سال هاست که این باندها را می شناسند و باید با حضور موثر در میدان این باندها را دفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند نیروی انتظامی با عاملان ناامنی برخورد خواهد کرد و نگاه تند آنان برطرف خواهد شد.

وحیدی یادآور شد: همه باید به فکر توسعه و پیشرفت باشیم و در کنار نیروی انتظامی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید