مرد عنکبوتی ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803038

«مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» توانست رکورد دیگری را بشکند و به عنوان ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما دست یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» با فروش 1.69 میلیارد دلاری در باکس آفیس این هفته در سراسر جهان ششمین فیلم پرفروش تاریخ شد. اگرچه این رقم بدون تورم محاسبه شده است، اما فیلم توانست به این جایگاه دست یابد و از «دنیای ژوراسیک» با فروش 1.67 میلیارد دلاری و «شیر شاه» با فروش 1.66 میلیارد دلاری پیشی بگیرد.

علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد انتقال کووید 19، و به‌ویژه نسخه Omicron، «مرد عنکبوتی: بدون راه به خانه» همچنان تماشاگران سینما را در سراسر جهان جذب می‌کند.

محبوبیت این فیلم به حدی بود که در برنامه تلویزیونی آمریکایی “Saturday Night Live” جیمز آستین جانسون بازیگر نقش طنز جو بایدن به مردم التماس کرد که این فیلم یکی از دلایل انفجار Omicron بوده است.

با این حال، برای مرد عنکبوتی صعود به جایگاه ششم دشوارتر خواهد بود، زیرا پنج فیلم دیگر شامل «آواتار»، «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «تایتانیک»، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و انتقام جویان: جنگ بی پایان.” هر کدام بیش از 2 میلیارد دلار فروخته اند و رسیدن به این حد برای مرد عنکبوتی ممکن است غیر واقعی باشد.

این فیلم ابرقهرمانی با بازی تام هالند در نقش مرد عنکبوتی 721 میلیون دلار در سینماهای آمریکا و 970.1 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

این فیلم که در هلند متولد شد، ۱۱۶ میلیون دلار فروخت و پس از آن مکزیک با ۷۳.۴ میلیون دلار و کره جنوبی با ۶۰.۶ میلیون دلار در رده‌های بعدی قرار گرفتند. این فیلم هنوز در چین اکران نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید