مرزهای جمهوری اسلامی از امنیت پایدار در منطقه برخوردار است

ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798871

فرمانده مرزبانی کشور حفاظت از نوار مرزی و حفظ حریم خصوصی کشور را برترین ارزش ها دانست و گفت: مرزهای جمهوری اسلامی به برکت حضور مرزبانان رشید در ایران اسلامی دارای قابلیت های فراوان است. امنیت پایدار در منطقه».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گودرزی در جمع مرزبانان پاسگاه مرزی هنگ جل هنگ مرزی بانه با بیان اینکه نیروهای مرزبانی در گرو حضور نیروهای ولایی و مومن هستند، اظهار داشت: منطقه از امنیتی برخوردار است که دستیابی به آن امکان پذیر نیست. مگر با تلاش مجاهدانه و رزمنده مرزبانان و چشمان همیشه بیدارشان.

فرمانده مرزبانی مرزبانی به نقش رشادت و ایثار در پاسداری از مرزها اشاره کرد و گفت: تقدیم هزاران شهید و جانباز در راه منور انقلاب اسلامی، سالهای پاسداری مقدس و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی. و مرزها و شهادت در آستانه است.

سردار گودرزی صیانت از مرز و حریم کشور را برترین ارزش ها دانست و گفت: خدمت به مرز افتخار بزرگی است که داریم و انشالله از این مرز و بوم حفاظت خواهیم کرد. توکل به خدا و با روحیه نظامی.»

وی با اشاره به توجه ویژه به فرهنگ سازمانی مبتنی بر راهبردها و رویکردها، خاطرنشان کرد: امروز مرزهای ایران اسلامی هوشمندانه مدیریت می شود و این یکی از مولفه های «حفاظت از مرزها» در سطح جمهوری اسلامی ایران است. “

سردار گودرزی همچنین بر شست و شوی مستمر و صداقت برای جلوگیری از شکست ها تاکید کرد و گفت: همه باید به سمت تشکیلاتی پویا و اسلامی حرکت کنیم، مرزبان باید مقتدر باشد و به رسالت ذاتی خود عمل کند.

وی با بیان اینکه شهادت شاخصه کلیدی مرزبانان جمهوری اسلامی ایران است، گفت: راهی که انتخاب کرده ایم راه سعادت است و این بزرگترین مدال افتخار برای مرزبانان غیور جمهوری اسلامی ایران است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید