مرگ هولناک سرمربی سابق لیگ برتر در سانحه تصادف

رسانه های صربستان در خبری فوری از درگذشت میودراگ جشیچ سرمربی 66 ساله سابق پارتیزان بلگراد خبر دادند که در ایران با حضور در سه تیم پگاه گیلان، شیرین فراز کرمانشاه و شهرداری تبریز نیز شناخته شده بود.

در این گزارش آمده است: میودراگ جشیچ 66 ساله، بازیکن و مربی سابق پارتیزان و ملی پوش یوگسلاوی، صبح روز پنجشنبه در یک سانحه رانندگی شدید در جاده رم صربستان جان باخت. این تصادف حوالی ساعت 10:30 صبح زمانی رخ داد که خودروی سیتروئنی که جشیچ در آن سوار بود به دلایلی که هنوز مشخص نیست در جهت مخالف حرکت کرده و مستقیما با یک تریلر برخورد می کند.

راننده خودرو به نام میودراگ جشیچ در صحنه تصادف جان باخت و راننده کامیون باری نیز دچار جراحات جزئی شد.

دوران مربیگری جشیچ شامل 26 باشگاه است که بیشتر آنها در آسیا و آفریقا هستند و آخرین تیم الشورای عربستان سعودی بود که او پس از 5 بازی روی نیمکت در اواسط سپتامبر امسال اخراج شد. او کار مربیگری خود را در اوبیلیچ آغاز کرد که قهرمان جام حذفی شد، سپس بودوچنوست و سارایوو را هدایت کرد و دو بار هدایت پارتیزان را برعهده گرفت و با آنها هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قهرمان شد.

مهمترین تیم او مربی زسکا بلغارستان بود. او علاوه بر ایران در کویت، لیبی، میانمار، امارات، چین، مصر، مالدیو و … نیز مربیگری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید