مرگ وحشتناک پسر 18 ماهه زیر لاستیک ماشین پدربزرگش / تصادف دردناک در همدان

مرگ وحشتناک پسر 18 ماهه زیر لاستیک ماشین پدربزرگش / تصادف دردناک در همدان

روز جدید : مدیر روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان همدان از فوت کودک 18 ماهه بر اثر بی احتیاطی در ملایر خبر داد.

علیرضا صارمی در توضیح این مطلب گفت: دیروز دوشنبه 9 خردادماه پسری 18 ماهه در حیاط منزل خود در روستای علوی ملایر مشغول بازی بود که زیر لاستیک خودرو پدربزرگش جان باخت.

وی همچنین به آمار تصادفات جاده ای در داخل و خارج استان اشاره کرد و گفت: در سال 99 370 نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته 422 نفر افزایش 52 درصدی داشته است.
آمار مرگ و میر در تصادفات جاده ای

صارمی گفت: از 370 نفر در تصادفات جاده ای، 53 نفر در تصادفات درون شهری، 248 نفر در تصادفات برون شهری، 59 نفر در تصادفات جاده ای و روستایی و مابقی در تصادفات سایر جاده های استان همدان جان باختند.

وی ادامه داد: تصادفات درون شهری در سال گذشته 15.2 درصد نسبت به سال 99 و جاده های خاکی روستایی 59.4 درصد افزایش داشته اما تصادفات برون شهری در آن مدت چهار دهم درصد کاهش داشته است.

صارمی در ادامه از افزایش مجروحان تصادفات جاده ای در استان همدان خبر داد و گفت: 6 هزار و 465 نفر شامل یک هزار و 918 زن و چهار هزار و 547 مرد در یک هزار و 400 تصادف مجروح شدند که این رقم در سال 99، 5 هزار و 901 نفر بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیسی و نهادینه شدن فرهنگ رانندگی در بین مردم نقش موثری در کاهش مرگ و میر و جراحات تصادفات جاده ای دارد که باید با نقش آفرینی دستگاه های مسئول و فرهنگی .

دیدگاهتان را بنویسید