مسئولان استانی همچنان پیگیر انتقال مالکیت تراکتور هستند


ساعت: 21:29
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821071

با وجود اعلام مالک باشگاه تراکتورسازی مبنی بر انصراف وی از واگذاری، شنیده می شود مسئولان استانی همچنان پیگیر واگذاری این باشگاه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، پس از بحث و تبادل نظر در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی به شرکت ملی صنایع مس ایران علیرغم حمایت های مالی این شرکت، محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتورسازی پیش از اولین جلسه با جمعی از پیشکسوتان این باشگاه دیدار و گفتگو کرد. بازی سال. که از تصمیم خود برای انتقال مالکیت انصراف داده بود.

زنوزی با اعلام تمایل خود برای ادامه حضور در تراکتورسازی گفت: شرایط خطرناک این تیم در لیگ برتر و اتفاقات یک سال گذشته نتوانست هواداران تراکتور را برای ادامه مالکیت زنوزی قانع کند. در نظر گرفته شده.

در همین راستا استاندار آذربایجان شرقی که به موازات استقلال شرکت مس آذربایجان شخصاً پیگیر واگذاری مالکیت باشگاه تراکتورسازی و رایزنی با وزیر صمت، معاون رئیس جمهور و مدیرعامل جدید شرکت مس است، تاکنون به استعفای زنوزی واکنش نشان داده است.

به گزارش آنای، موضع استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی همچنان به ریشه یابی مشکلات مالی تراکتورسازی و پیگیری توافق قبلی با شرکت مس برای ایجاد شرکت مستقل مس آذربایجان و حمایت از ورزش استان از جمله تراکتورسازی ادامه می دهد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید