مسئولان به لطف رئیس جمهور باید در عرصه جهاد حضور داشته باشند/سپاه پناهگاه مردم در برابر حوادث است

ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803026

سردار حسین معروفی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: سفر آیت الله رئیسی به کرمان برای ما پیامی دارد، یعنی رئیس جمهور احساس خستگی نمی کند، بنابراین باید حرکت های انقلابی و میدانی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات مردم را مرحله به مرحله حل کنید.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که برای بازدید از مناطق سیل زده به جنوب استان کرمان سفر کرده است به تشریح فعالیت های سپاه در این منطقه پرداخت. رسیدن مردم برنج، روغن، آجیل، حبوبات و بسته های بهداشتی در جنوب استان کرمان با 40 خودرو.

وی تصریح کرد: تمام مسائلی که سپاه در منطقه دنبال می کند با تقسیم کار و در قالب قرارگاه حل می شود.

سردار معروفی با تشکر از تمامی نهادها در مناطق سیل زده گفت: از مجموعه سپاه اعم از نیروی زمینی سپاه، هوافضای سپاه، نیروی دریایی سپاه، قرارگاه سپاه، تیپ 38 ذوالفقار 41 – لشکر ثارالله، بسیج سازندگی و نیروی زمینی بهداری استان، صحرای زهکلوت را فعال کرد. همچنین از ارتش، نیروی انتظامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، خیرین، جهادگران و برخی از مسئولان اجرایی که در حال انجام وظیفه بودند تشکر می کنم. متشکرم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تداوم حضور رئیس جمهور پس از سفر روسیه به کرمان گفت: امروز در یک دولت انقلابی، جهادی و مردمی قرار داریم، بنابراین باید در کنار مردم باشیم؛ بنابراین باید در کنار مردم باشیم. سفر آیت الله رئیسی به کرمان برای ما پیامی دارد یعنی رئیس جمهور احساس خستگی نمی کند پس باید حرکت های انقلابی و میدانی هم داشته باشیم تا بتوانیم قدم به قدم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود: انتظار ما این است که کارکنان ما میدانی و انقلابی عمل کنند، اگر پشتوانه افراد با نگاه جهادی باشیم مشکلات مردم را حل خواهیم کرد.

معروفی بیان کرد: از صبر و متانت مردم جنوب و شرق استان تشکر می کنم و از مردم می خواهم که اجازه دهند مسائل اساسی و اساسی را دنبال کنیم. اوراق قرضه و جاده ها اولویت اصلی هستند، بنابراین آنها دیگر ما را دستگیر نکنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: انجام این اقدامات در منطقه وظیفه سپاه نیست، اما فرمانده کل سپاه اعلام کرده است که ما هم یک حرکت جهادی و انقلابی می کنیم، همه نیستیم. مسئول ما هم فداکاری می کنیم.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه سپاه پناهگاه مردم است، گفت: اگر پول، امکانات، تجهیزات و نیرو داشته باشیم آنها را به میدان می بریم و اگر نداشته باشیم جان خود را در مقابل یک قرار می دهیم. سیل بزنید تا به جان مردم آسیبی نرسد.» این روحیه سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید