مسئولان خوزستان از دریافت حق آبه استان حمایت می کنند


ساعت: 19:47
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879347

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان؛

رضا فتوحی گفت: مسئولان استانی به دنبال حق آبه خوزستان هستند و به دنبال جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده از بحران آب هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در حاشیه مراسم گرامیداشت 16 تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار داشت: در سال 1380، 16 تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

وی افزود: از این رو برای رشد و کمال کشور طی این 4 دهه در جمهوری اسلامی ایران فعالیت های بسیار خوبی انجام شده و کارکنان و مردم در این راستا همواره پاسدار خون شهدا هستند. ”

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همچنان در عرصه دفاع و امنیت ملی و بین المللی مدیون شهدا هستیم.

فتوحی ادامه داد: در حوزه اقتصادی پیشرفت هایی حاصل شده است اما باید در رقابت با کشورهای جهان و منطقه موثرتر باشیم و مدیران نیز پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

وی همچنین به بحران آب در خوزستان اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی به دنبال حق آبه خوزستان هستند و به دنبال جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده از بحران آب هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: تمامی مناطقی که نیاز به کشت جایگزین دارند توسط سازمان جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، وزارت کشور و هیئت وزیران رصد می شود.

فتوحی بیان کرد: علاوه بر این آب در پشت سدهای برق آبی شرق و غرب خوزستان در حال تخلیه است اما سد کره به دلیل کم آبی رهاسازی نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید