مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور مراسم افتتاحیه این مسابقات در مشهد برگزار شد


ساعت: 20:19
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881230

مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور عصر امروز (سه شنبه – 23 تیرماه) در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، مراسم افتتاحیه سی امین دوره مسابقات بوکس جوانان کشور، عصر امروز (سه شنبه – 23 تیرماه) با حضور حسین توری رئیس فدراسیون بوکس، علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل ورزش. و جوانان خراسان رضوی، حمید کبای زاده، مشاور ارشد رئیس و مدیرعامل فدراسیون، امیرحسین آهوان، رئیس هیئت بوکس استان خراسان رضوی، محمد آبی، رئیس کمیته داوران، بابک بردبار، ناظر مسابقات بوکس، از استان، رضا مهدی پور، سرمربی تیم ملی، سایر اعضای کادر فنی و ….

رئیس فدراسیون بوکس ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: از تمامی شرکت کنندگان اعم از متسابقان، مربیان، داوران و … که در این مسابقات حضور داشتند تشکر می کنم. امیدوارم این مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

وی افزود: میزبانی این رویداد توسط هیات بوکس خراسان رضوی فرصتی ارزشمند است که علاوه بر شرکت در این مسابقات می توانید از این میزبانی معنوی بهره مند شوید. جا دارد از کارکنان این هیئت که تلاش کردند میزبان شایسته ای باشند تشکر ویژه داشته باشم. همچنین از داوران و برادر بزرگوارم کبائی زاده تشکر می کنم که حضورشان در فدراسیون بوکس واقعا ارزشمند است و در تمام شرایط حساس که نیاز به اقدام ارزشمندی است نامش دیده می شود.

توری خاطرنشان کرد: از تمامی قهرمانان حاضر در مسابقات که سال ها برای حضور و نمایش توانایی های خود در این رویداد زحمت کشیده اند تشکر می کنم. همچنین از کادر فنی رده های سنی بزرگ که توانسته اند در رویدادهای مختلف بهترین نتایج را کسب کنند و پرچم مقدس ایران را در عرصه های مختلف به اهتزاز درآورند، تشکر می کنم. امیدوارم با کمک خانواده بزرگ بوکس بتوانیم موفقیت های سال های اخیر را در این رشته ادامه دهیم.

در پایان رئیس هیئت بوکس استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این رویداد از حامیان مالی که در این راه به کمیته کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

پس از آن با رژه تیم های حاضر مسابقات را به صورت رسمی آغاز کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید