مساجد مدارس باید توسعه یابد


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842673

استاندار تهران گفت: توسعه مساجد مدارس بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مساجد کانون فرهنگی و تربیتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری استاندار تهران با حضور محسن نایبی معاون عمرانی استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون عمرانی استانداری تهران و جمعی دیگر از مسئولان با اعضای شورای معاونین مصلی تهران دیدار کرد.

منصوری با اشاره به اهمیت مساجد گفت: الگوی حکومت داری مورد تاکید مقام معظم رهبری مبتنی بر استفاده از حلقه های متوسط، گروه های مردمی و جریان های انقلابی برای اداره کشور با تکیه بر ظرفیت مردم است.

وی ادامه داد: مساجد در عرصه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی و… نقش موثری دارند و باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود. در این راستا تاکید می شود فرمانداران استان تهران در مساجد حضور دارند و همکاری لازم را در این زمینه دارند.

استاندار تهران با اشاره به استفاده از ظرفیت شهرداری ها، استان ها و بخشداری ها برای کمک به حل مشکلات مساجد استان، گفت: الگوسازی و تدوین الگوهای موفق و کارآمد، وجود مساجد فراوان در تهران بسیار حائز اهمیت است. باید معرفی شود.

منصوری سپس گفت: توسعه مساجد مدارس بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد زیرا مساجد مراکز فرهنگی و آموزشی هستند و نکته مهم دیگر خدمات رسانی در مساجد است که باید با برنامه ریزی صحیح در سطح مساجد فعالیت بیشتری داشته باشند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید