مساجد نوشهر برای پذیرایی از ماه خدا آماده می شوند


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818643

رمضان کریمی گفت: برنامه ریزی مراسم معنوی ماه مبارک رمضان در مساجد و امامزاده های شهرستان نوشهر با رعایت فاصله انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ رمضان کریمی، صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد ماه مهمانی خدا که با حضور منطقه مرکزی، مدیران و مدیران تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلامت، صمت، اصناف و نمایندگان کابینه امام جمعه. حوزه مقاومت بسیج، اهداء و نیکوکاری سپاه در محل فرمانداری برگزار شد. مسافران باید سریعا تعیین تکلیف و نتیجه را به فرماندار و ادارات مربوطه گزارش دهند.

کریمی تصریح کرد: برنامه ریزی مراسم معنوی ماه مبارک در مساجد و بقای الحرام باید با رعایت فواصل و حداقل تجمعات انجام شود و برگزاری مراسم در سایر فضاهای سرپوشیده و سالن های ورزشی صرفاً با صدور مجوز از طریق خدمات تبلیغات اسلامی نظر دانشگاه ملی. پزشکی انجام شود.

این مسئول ادامه داد: هرگونه پذیرایی و افطاری در مراسم شب های ماه مبارک رمضان در مساجد، بقاع متبرکه و اماکن سرپوشیده ممنوع است.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نوشهر گفت: رعایت کاهش ساعت مراسم حداکثر یک ساعت و نیم برای شب های عادی ماه مبارک رمضان و سقف دو ساعت برای شب های لیالی در مساجد و مساجد در نظر گرفته شده است. حفظ بقای مقدس و لزوم استفاده از ماسک فاصله گذاری مستمر و اجتماعی در این مراسم نیز الزامی است.

کرمی در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان باید نسبت به پذیرش پیوست فرهنگی جام رمضان جهت برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال جام رمضان با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط اقدامات لازم را انجام دهد.

سپس پس از ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب و جمع بندی موارد، اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید