مسی چگونه جام جهانی جعلی را برد؟

جزئیات عکس مشهور جهانی لیونل مسی، مهاجم و کاپیتان آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر فاش شد که بیش از 72 میلیون لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام دریافت کرده است.

مسی در صفحه اجتماعی خود عکسی از خود منتشر کرد که جام قهرمانی را بالای سر خود نگه داشته است. این عکس رکورددار تعداد لایک در اینستاگرام است. بعداً مشخص شد که جامی که کاپیتان آرژانتین در دست داشت واقعی نبود. مسی یک جام واقعی در دست ندارد، بلکه یک جام تقلبی است که توسط هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین در بوئنوس آیرس ساخته شده است. آنها جام را به عنوان طلسم به قطر آوردند و در دور افتخار قهرمانی به بازیکنان آرژانتین دادند.

یک جام جعلی دست به دست شد تا به مسی رسید. کاپیتان آرژانتین تا زمانی که آنخل دی ماریا به او توضیح نداد، متوجه نشد که یک جام جعلی در دست دارد.

مسی چگونه جام جهانی جعلی را برد؟

RMC SPORT به نقل از زوج سازنده این جام تقلبی اعلام کرد: قبل از جام جهانی با افراد سازنده جام تماس گرفتیم. تولید این فنجان شش ماه طول کشید. وزن آن وزن واقعی است. از رزین و کوارتز ساخته شده و با رنگ طلایی پوشانده شده است. اگرچه متفاوت است، اما تفاوت حداقلی دارد. ما می خواستیم بازیکنان امضای خود را روی جام بگذارند، اما در نهایت سه بار در زمین ظاهر شد. اولین بار توسط پردس گرفته شد و او آن را امضا کرد. سپس از بازیکنی به بازیکن دیگر منتقل شد. اعضای خانواده بازیکنان با او عکس گرفتند. قبلاً در سکوها به ما گفته بودند: “تو جام خود را از دست دادی.” ما لذت بردیم، اما می خواستیم جام را برگردانیم. سپس خطاب به بازیکن فریاد زدیم: اگر جامی که پردس داشت را دیدی برای ماست. لائوتارو مارتینز آن را برای ما آورد. مسئولان فیفا با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که تایید کنیم که اصل را نداریم. وقتی شروع به تماشای عکس ها کردیم، متوجه شدیم که لئو مسی جام ما را بالای سرش برده است. ما جزئیات را دیدیم، به خصوص قسمت پایین، که تأیید می کرد که این واقعاً جام ما بود.

دیدگاهتان را بنویسید