مشارکت هنرمندان تجسمی چهارمحال و بختیاری در آزادی زندانیان غیرعمد


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855907

احسان قائدی گفت: هنرمندان استان در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخند کودکان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه چهارچوب مهربانی و فروش آثار خود به مبلغ بیش از 250 میلیون ریال به آزادی زندانیان کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی در گفتگو با جهانبین نیوز; وی گفت: هنرمندان چهارمحال و بختیاری در اقدامی خیرخواهانه برای بازگرداندن لبخند بر لبان فرزندان و همسران زندانیان با برپایی نمایشگاه «قاب مهربانی» و فروش آثار خود به ارزش بیش از 250 میلیون ریال، به آزادی زندانیان کمک کردند.


وی گفت: نمایشگاه چهارچوب مهربانی توسط هنرمندان تجسمی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد و تاکنون بیش از 25 میلیون جلد اثر به فروش رسیده است.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، تطبیق فضای هنر با مسائل اجتماعی را از اولویت های پیگیری شده در این برنامه دانست. این مهم باید به درستی اتفاق بیفتد.


قائدی گفت: زیرساخت های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری وضعیت مناسبی ندارد و هنرمندان آن استان با وجود اینکه در بیشتر عرصه های هنری کشور مطرح هستند، مکان مناسبی برای ارائه ندارند. – زمان کوتاه هر چه بیشتر مقامات ارشد استانی ملزم به تامین زیرساخت های اولیه مانند گالری آثار، سکوی تماشا و غیره هستند.


وی با قدردانی از حضور هنرمندان چهارمحال و بختیاری در این مراسم افزود: هنرمندان روستایی با وجود امکانات محدود در اکثر حوزه های هنری استان، همواره روحیه ملی و انسان دوستانه داشته و عواید حاصل از این رویداد فرهنگی را برای آزادی زورمندان توزیع کردند. زندانیان «باید قدردان این بستگان باشند و زیرساخت های مهم هنری استان را هر چه زودتر برای کار همه هنرمندان فعال کنند.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه چهارچوب مهربانی 60 اثر از 24 هنرمند استانی در رشته های نقاشی، خوشنویسی، خوشنویسی، تذهیب، تصویرسازی، هنرهای جدید و هنرهای دیجیتال به نمایش درآمد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید