مشروح برنامه های دفاع مقدس بویراحمد و گرامیداشت حماسه پادکندگ


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878207

در گفت و گو با فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد اشاره شده است.

سرهنگ انوری از اجرای ویژه برنامه های متنوع به مناسبت سالروز حماسه پادکندگ در یاسوج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در گفت و گو با مرکز تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس وی با گرامیداشت 13 تیرماه سالروز حماسه بزرگ پادکندگ توسط رزمندگان کوگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات غرور آفرین پادکندگ برگ زرین دیگری در تجلیل از رزمندگان دلاور شهرستان کوگیلویه و بویراحمد است. “


سرهنگ حسین انوری بیان می کند: گردان های حضرت رسول (ص)، گردان امام علی (ع) و گردان شهدا در آنجا مستقر بودند و با حمله دشمن برای بازپس گیری منطقه، تیپ ها و لشکرهای زیادی عقب نشینی کردند، اما تیپ 48 فتح متوقف شد و مقاومت کرد

وی افزود: چهارمین روز از تیرماه سال 67 یادآور مقاومت بی نظیر و عاشورایی مردم عاشورایی توسط گردان پیامبر(ص) در محوطه سنگر است. ما باید این حماسه را بازگو کنیم تا نسل جوان با شجاعت مردم این سرزمین بیشتر آشنا شود.»

انورتی در ادامه با اشاره به اینکه این روز به نام روز دفاع مقدس شهرستان بویراحمد نیز نامگذاری شده است، گفت: در این ایام برنامه هایی برای گرامیداشت این حماسه از جمله برگزار می شود. در نشست صمیمی فرمانده سپاه استان با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج بویراحمد، افزایش برگزاری همایش حماسه آفرینان در سالن حکیم گرجستانی، برگزاری یادواره های چهار شهید، برشمرد. و همچنین گفتگوهای خبری با رزمندگان.

وی در ادامه به برنامه اصلی این روز اشاره کرد و گفت: همایش خندق حماسه با حضور رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و بسیج و عموم مردم به همراه برنامه هایی از جمله خاطره نویسی، نمایش و جوایز ارزنده در شنبه 4 جولای 8:30 بعد از ظهر. در بوستان استان یاسوج برگزار می شود.




سرهنگ انوری در پایان یادآور شد: قبل از گرامیداشت حماسه پادکندگ مراسمی از ساعت 19 از مقابل حسینیه ثارالله به سمت بوستان ولایت برگزار می شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید