مشکلات بزرگی در انتظار ساپینتو و استقلال است

مشکلات بزرگی در انتظار ساپینتو و استقلال است

حاشیه نیمکت استقلال و تنبیه های مربیان این تیم ادامه دارد و با وجود تصمیمی که کمیته انضباطی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل مس کرمان صادر کرد، به نظر می رسد ماجرا هنوز تمام نشده است چرا که در پایان بازی با پیکان اتفاقی افتاد که همه شاهد آن بودیم و سپس ریکاردو در کنفرانس مطبوعاتی از کلمات خاصی استفاده کرد که به شدت مورد اعتراض تیراندازان قرار گرفت. حالا به نظر می رسد به زودی پرونده جدیدی برای استقلال در این زمینه باز شود. البته سرمربی پیکان حتما وارد ماجرا می شود.

اتفاقاتی که در پایان بازی با Arrows رخ داد احتمالاً به قیمت دستیار اول ریکاردو ساپینتو تمام خواهد شد.

میتبی حسینی مدعی شد روی ماتا از روی نیمکت با الفاظ ناشایست و رکیک به استقلال توهین کرده است. ادعایی که اگر ثابت شود این مربی که عنوان دستیار اول سرمربی استقلال را دارد باید آماده جریمه یا حتی محرومیت شود.

البته در حال حاضر ماجرای نشست خبری مطرح است و اگر مقامات قضایی فدراسیون اعتراف کنند که ریکاردو سا پینتو از الفاظ نامناسب استفاده کرده است، احتمال صدور حکم برای وی وجود دارد و با توجه به قطع شدن جلسه ای به تازگی در پرونده سرمربی استقلال ثبت شده است، هیچ کدام. بعید نیست این تیم در اسفند روزهایی را ببیند که نفرات شماره یک و دو نیمکت آبی ها باید با حکم انضباطی از روی سکوها بر کار نظارت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید