مشکلات کارگران شهرداری ایرانشهر ادامه دارد/ مسئولان باید پاسخگو باشند


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839771

عدم درک شرم برای خانواده ها توسط مسئولان؛

پرداخت حقوق کارگران شهرداری ایرانشهر منوط به وصول بدهی شهرداری از سوی برخی ادارات و سازمان های دولتی است و تاخیر در این امر موجب گلایه آنها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ انتقادات کارگران ایرانی شهرا از تاخیر در پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه خود ادامه دارد.

به گفته مسئولان تنها راه پرداخت حقوق کارگران در گرو دریافت بدهی برخی نهادهای دولتی به شهرداری ایرانشهر است.

پرداخت نشدن دستمزد، متقیان را شرمنده خانواده خود کرده است

در همین رابطه یکی از کارکنان شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: همه متقیان شبانه روز کار می کنند اما حقوق ما هر چند ماه یکبار پرداخت می شود و روند پرداخت منظمی ندارد.

وی افزود: ما همیشه شرمنده خانواده های خود در تامین نیازهای اولیه خود هستیم و این امر فرزندانمان را منزوی و سرخورده کرده است.


متدین شهرداری ایرانشهر گفت: عاجزانه از کارکنان می خواهیم که به فکر ما باشند با وجود اینکه بیمه نیستیم اما حداقل در این شرایط اقتصادی حقوق ما باید به موقع پرداخت شود.

وی گفت: اکنون از پرداخت بدهی، آب، برق، گاز، هزینه های زندگی عاجزیم، همچنین حق داریم مانند سایر نهادها حقوق خود را به موقع پرداخت کنیم.




نیروی کار اضافی به دلیل عدم رعایت به موقع حقوق کارگران!



در همین رابطه سعید دیدور شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شهرداری یک نهاد عمومی و غیردولتی است که از محل دریافت عوارض و خدماتی که شهروندان به کارگران دریافت می کنند حقوق و مزایا پرداخت می کند.



وی افزود: اولویت اول شهرداری پرداخت حقوق و مزایا به کارگران است.

دیدور گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرداری ایرانشهر تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان زحمتکش است.

وی افزود: حقوق معوقه کارگران شهرداری به دلیل استخدام کارمند است که یکی از دلایل آن نیروی کار مازاد است و مشارکت کم شهروندان در پرداخت عوارض و هزینه های خدماتی یکی از دلایل اصلی آن است. بابت معوقات پاکبانان.



وی گفت: منابع درآمدی پایدار و پرداخت به موقع عوارض شهرداری نقش مهمی در تسریع در پرداخت حقوق به متقیان شهرداری ایرانشهر دارد.

شهردار ایرانشهر گفت: از شهروندان ایرانشهری می خواهم عوارض شهرداری را پرداخت کنند.

دیدور گفت: در حال حاضر به دنبال کمک های دولتی برای این قشر پرتلاش هستم تا بتوانیم یک سری بسته های حمایتی دریافت کنیم.



وی افزود: تاکنون دستمزد کارگران تا بهمن ماه 1400 پرداخت شده و همچنان بر پرداخت های بعدی نظارت داریم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید