مشکلی برای حضور در فدراسیون ندارم


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891971

با انتخاب پوریا به عنوان رئیس فدراسیون بدمینتون امیدها برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک بیشتر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا پوریا پس از انتخاب مجدد به عنوان سرپرست فدراسیون بدمینتون گفت: از اعضای مجمع قدردانی می کنم. الان تا انتخابات المپیک رئیس فدراسیون هستم، حالا چه انتخابات کمیته ملی المپیک 15 شهریور باشد و چه هر زمان دیگری، بعد از آن به عنوان ناظر به کار خود ادامه می دهیم.

رئیس فدراسیون بدمینتون آیا به عنوان کاندیدای این فدراسیون تایید می شود یا خیر؟ گفت: من کاندید هستم و تاییدیه آماده است. من با 3 دوره پشت سر هم مشکلی ندارم و مشکل حل شده است. من جزو 4 مورد تایید شده هستم.

وی در پاسخ به این سوال که برای اولین بار اعضای مجمع به رئیس جمهور رای می دادند، خاطرنشان کرد: بالاخره ترتیب خاصی بود. وزارت ورزش این کار را به مجمع واگذار کرد و اعلام کرد که نظر مجمع مهم است و مجمع هم به حضور من رای داد. با تشکر از وزارت، بالاخره بالاترین رکن فدراسیون ها اعضای مجمع هستند.

پوریا در خصوص حضور خود در انتخابات کمیته ملی المپیک تصریح کرد: برای عضویت در شورای اجرایی ثبت نام کرده ام و امیدوارم انتخابات در موعد مقرر برگزار شود. امیدواریم با رای دوستان مفید واقع شده باشیم.

سید محمد پولادگر نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز جلسه فوق العاده ای با دستور تعیین تکلیف سرپرست این فدراسیون برگزار می شود. موضوع را برای تعیین تکلیف به رای می گذاریم. ما به این فدراسیون در مسابقات اتومبیلرانی امیدواریم و نمی‌خواهیم خللی در این فدراسیون ایجاد شود. از آنجایی که جلسه انتخاباتی کمیته ملی المپیک در پیش است، این جلسه را به طرز شگفت انگیزی برگزار کردیم.

وی گفت: پیشنهاد ما به اعضای مجمع این است که پوریا به عنوان سرپرست فدراسیون به کار خود ادامه دهد، اعضای مجمع می توانند آن تصمیم را بگیرند. پوریا پس از انتخابات به عنوان سرپرست انتخاب می شود تا تا انتخابات فدراسیون بدمینتون به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید