مشکل بزرگ یحیی گل محمدی برای داربی

مشکل بزرگ یحیی گل محمدی برای داربی

پرسپولیس یکی از اولین تیم های لیگ برتری بود که در تعطیلات فیفادی پس از وقفه ای کوتاه، آماده سازی خود را آغاز کرد و یحیی گل محمدی در تلاش بود تا تمرینات فنی بازیکنانش را در شرایط عالی حفظ کند تا بتوانند فصل را به خصوص بازیکنان حساس ادامه دهند. match.تا در دربی پایتخت مقابل استقلال موفق شویم و لیگ بیست و دوم را با قهرمانی به پایان برسانیم.

گل محمدی البته برای زیر نظر گرفتن تمرینات پرسپولیس چند چالش بزرگ پیش رو داشت، از اعتصاب بازیکنان به دلیل مسائل مالی گرفته تا غیبت ملی پوشان و البته مصدومیت یک مهره کلیدی. میلاد سرلک پس از شرکت در آخرین اردوی تیم ملی هنوز نتوانسته به تیم پایتخت برگردد و به دلیل مصدومیت همسترینگ فعلا از تمرینات گروهی دور است و به همین دلیل حضورش در دربی در هاله ای از ابهام قرار دارد. .

سارلاک تنها مصدوم این روزهای پرسپولیس نیست. با بازگشت ملی پوشان پرسپولیس از جام جهانی، در حالی که شرایط فنی و بدنی هنوز مشخص نیست، این هفته درگیر تمرینات تیم باشگاهی خود خواهند بود. البته اگر مهدی ترابی، وحید امیری و مرتضی پورعلیگنجی مصدوم نشوند، یک ملی پوش مصدوم دیگر به اردوی پرسپولیس برمی گردد و آن علیرضا بیرانوند است!

«بیرانوند» بدون جراحی به کار خود ادامه می دهد؟
دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در دیدار حساس مقابل تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شدید شد و حتی گفته می شد اگر بخواهد در بازی با ولز با گارد محافظ بازی کند، این احتمال وجود دارد. آسیب جدی تر و حتی ضربه مغزی! با این حال علیرضا بیرانوند آماده رویارویی با تیم ملی ایران بود که البته عملکرد خوبی نداشت و موفق به ثبت کلین شیت نشد، بنابراین ایران از گردونه رقابت ها حذف شد.

بیرانوند احتمالا نیاز به عمل بینی دارد تا بتواند بدون مشکل به بازی های پرسپولیس و تیم ملی ادامه دهد، اما در آستانه دربی مشخص نیست که این کار را انجام دهد یا ریسک حضور بدون جراحی در دربی را بپذیرد. سپس در حال ترمیم مصدومیت خود از این مسابقه حساس است.

یحیی گل محمدی بدون شک در صورت نرسیدن میلاد سرلک و علیرضا بیرانوند به دربی، کار بسیار سختی برای چیدمان ترکیب خود خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید کادر پزشکی پرسپولیس می تواند 2 قسمت کلیدی تیم خود را آماده کند یا خیر. برای یک بازی سرنوشت ساز یا اینکه گل محمدی برای رویارویی با استقلال باید به بازیکنان تکیه کند. نیمکت باید حساب تجاری 2 ستاره تیمش را باز کند

دیدگاهتان را بنویسید