معاون رئیس جمهور: کلانشهر آبادان تخریب می شود/ قرارگاه حاتم الانبیاء برای پروژه منعقد شد

معاون رئیس جمهور: کلانشهر آبادان تخریب می شود/ قرارگاه حاتم الانبیاء برای پروژه منعقد شد

روز جدید : صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بقایای ساختمان کلانشهر آبادان پس از تخریب کامل تخریب می شود، گفت: این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اجرا شد. وی افزود: مجوزهای لازم برای تخریب و تثبیت سازه کلانشهر صادر شده است. وی گفت: عملیات آواربرداری در این کلانشهر با درایت پیش می رود و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به عنوان پیمانکار عمل می کند و سایر دستگاه های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان می آیند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بقایای ساختمان کلانشهر آبادان پس از تخریب کامل تخریب می شود، گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار این پروژه شده است.

سید صولت مرتضوی صبح امروز با ورود به آبادان با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان از آخرین وضعیت روند تخریب کلانشهرها بازدید کرد.

به گزارش تسنیم، وی با تسلیت به خانواده های داغدار حادثه کلانشهر گفت: حادثه کلانشهر حادثه بسیار تلخی بود که تاکنون پیکر 38 نفر از هموطنان از زیر آوار خارج شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عملیات آواربرداری از کلانشهر نمی تواند متوقف شود و همه دستگاه ها با امکانات موجود کار می کنند و تا پایان کار از سوی مسئولان استان خوزستان اعلام شد، عملیات آواربرداری در این کلانشهر انجام می شود. ادامه . .

وی با اعلام اینکه عملیات آواربرداری در این کلانشهر با درایت پیش می رود و قرارگاه حاتم الانبیاء(ص) به عنوان پیمانکار عمل خواهد کرد و سایر دستگاه های اجرایی نیز با تمام ظرفیت به میدان آمدند، تاکید کرد: در زمان ریاست جمهوری بازدید از آبادان و بازدید از سایت این کلانشهر دستورات لازم صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید